uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Tuesday, February 28, 2006

Kopli kandi kuldmedal mulle Tatjana Shmiguni väärilise rühkimise eest läbi paksu lume, silmad helbeid täis, kaks kandekotti käes, väikese sõrme otsas kempsupaberipakk ning süles karbitäis vastlakukleid. Koperdasin, hambad ristis, edasi ja tõin puhkehetkedel kuuldavale väljendeid stiilis "sa jäme jumal" ja "oh sa vana uss". Aga, nää, ära tõin, nagu Toots ütles.

Ausalt öeldes polnud kuklid suuremad asjad, või vastupidi, olid liiga suured ja vintsked asjad. Ja see vahukooremulaaž seal peal oli küll ilus vaadata, aga maitses nirult. Aga peaasi, et vastlakukkel söödud sai. Hernesuppi ma ei salli.

4 Comments:

  • Ma ostsin Pagaripoistest vastlakad. Järjekord oli hiigelpikk, selle ajaga sain küsimise nõksu selgeks: "Palun mulle moosiga, üheksane." Kaks tükki on veel alles... Njämma.

    By Blogger kalake, at 11:16 PM  

  • jäme jumal? :D see kõlab ehutavalt nagu kolevants :)

    By Blogger paranka, at 3:45 PM  

  • meil ka joppas see aasta, hernesuppi lõhna ei tundnud isegi kodutänaval.

    By Blogger ingrid, at 9:16 PM  

  • mis jumala poole hüüdmisse puutub, siis mina kasutan tavaliselt imestamisel väljendit "sa suur vene jumal!". hii. kas see tuleb sellest, et ühed mu vanavanemad olid õigeusku või pigem sellest, et mu tädi aeg-ajalt nii hüüab. ma arvan, et pigem see viimane variant. mis aga kuklitesse puutub, siis need tegime tänavu ühepäevase hilinemisega ise. tulid nii hääd, et vitsutasime mõlemad kohe kolm-neli tükki sisse ja siis tuli telekast sobivalt film "Supersize me"...

    By Anonymous Anonymous, at 2:52 PM  

Post a Comment

<< Home