uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Monday, February 27, 2006

Paranka soovil siis mõningad elu edetabelid. Tegelikult mulle päris meeldivad need küsitlused omaaegsete kooliplikakaustikute vaimus. Kuhu oli kleebitud postkaart ja paber sinna sisse imekavalalt kokku volditud. Mõni aasta tagasi palus üks noor daam mul oma sõbramärkmikku täita ja see sundis tõsiselt mõtlema, milline on mu lemmiksöök ja lemmikfilm ja. Need pole ju sugugi tähtsusetud asjad, eks ole. Ja pikalt peab mõtlema, mõni asi ei tule meeldegi.

Nõndaks.

4 töökohta:
sulgpallikohtunik
Tallinna Raekoja saalivalvur
elulugude koguja (ühe eluloo kogusin)
korrektor

4 filmi, mida ikka ja uuesti vaataksin:
"Tõlkes kaduma läinud"
"Kiirtoit ja kiired naised"
"Tenenbaumid"
"A Room With A View"

4 kohta, kus ma olen elanud:
Tallinnas Kolde puiesteel
Tartus Karlovas
Tartus Annelinnas
Tallinnas Sõle tänaval (ükskord meenus mulle, et see oli vanasti K. Marxi puiestee!)

4 teleseriaali, mis meeldivad:
"Seks ja linn" (see kõiki hooaegu sisaldav DVD-boks ei anna mulle ikka rahu ...)
"Kontor"
"Mulla all"
"Sõbrad" (vaatan praegu neid vanu osi, jube naljakad on. Hiljem läks juba nõmedaks.)

4 saiti, mida iga päev külastan:
news.bbc.co.uk
www.jah.ee
nanooq.blogspot.com (kahju, et enam pole põhjust)
triangel.wordpress.com

4 kohta, kus olen käinud puhkamas:
Käsmu
Sotši
Itaalia
London

4 lemmiktoitu:
ema tehtud seapraad hapukapsastega (saan seda umbes korra aastas, jõulude ajal. See lõhn!)
maisipulgakook
värske ciabatta hea juustu, oliivide ja veiniga
pizza

4 kohta, kus praegu tahaksin olla
(kõige rohkem tahaksin kirjutada dramaatiliselt "ära siit. ära siit. ära siit. ära siit", aga no hea küll):

kalli kaisus kuskil heas kohvikus või restoranis
spaa massaažilaual pärast saunast tulekut, ees ootamas esimene rahulik öö üle kahe aasta
Lissabonis
Dublinis

Kes 4 veel võiksid neljast asjast kirjutada:

Lupetta
Kiisik (kaua võib logelda!)
Puugi emme
Triangel (kes vihkab vist sääraseid asju, a no kui ma ilusti palun ...)

2 Comments:

  • Samad nelikud? May prove to be challenging, aga ma olen peoplepleaser. Ühesõnaga, midaiganes, et vajalike kohustuste tegemist edasi lükata8-)

    By Blogger Kiisik, at 12:59 PM  

  • No pisut vägivaldne see nelikute tekitamine välja kukkus...

    By Blogger kalake, at 1:08 PM  

Post a Comment

<< Home