uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Sunday, February 26, 2006

Oo, kuis nii kaunis on hommik! Aga sel kaunil hommikul vaevan oma peakest kahe probleemiga. Esiteks - kas ma tõesti pean mänguväljakule kaasa võtma mingi faking NUUSTIKU, vana ajalehe, käteräti või lausa vannilina? Sest kui me oma tädikestega sinna eile maandusime, siis vaatasid kõigi agregaatide pealt vastu illlllged lombid. Üritasin neid küll pabersalvrätikutega eemaldada, aga need said nii kähku märjaks et. Meie võidukast triost on Mirr ainus, kel on kiletatud püksid. Mul on küll universaalne topismantel, aga liumäest koos Miinaga alla lastes suutsin püksitagumiku ikkagi läbimärjaks teha, nagu oleksin. Ju nõu.

Teine probleem: pärast eilset kahebobi vedamist (tädikeste ühiskaal ca 40 kilo, pakun) ja Miina korduvat tõstmist liumäe otsa on mu parem põlv omadega täitsa kööga. Nagu Baskinil - et kõik on korras, aga vat see ... jalg ei paendu. Mu isa, vana vutitreener, ütleks ilmselt, et peaks bindega kinni tõmbama.

Ma nägin täna öösel mitut unenägu. Üks on edastamiseks liiga võigas, aga teises oli Evald Okasel midagi kadunud ja ta oli kurb.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home