uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Tuesday, February 21, 2006

Ma ausalt üritasin tänasel järjekordsel teisipäevaõhtul rahulikuks jääda. Aga lõpuks kostitasin lapsi ikkagi järgmiste emalike lausetega:

1) "Sittagi sa päeval magasid, vabandage väljendust."
2) "Ja sina, väike juust, arvad, et nüüd läheb jälle mänguks, jah?"

See-eest valitses kell kümme õhtul siin sulnis vaikus, mis võimaldas (ütlen/ei ütle, et võtsin sortsu portveini, ütlen vist, pagan, joodikuks peavad, ah, las peavad, Sauterini on veel tükk maad) pugeda, raamat kaisus, diivanile ja mingil seletamatul põhjusel koguni küünla süüdata.

Nojah, kell 22.45, kui olin just lõpetanud lõigu "sulnis vaikus", väljus magamistoast õrnroosa tudukombega saadik, kes käis esmalt kapi ette käntsa (nutma ei hakanud) ja pudistas siis pehmel keelel petitsiooni "diffi". Kui voodisse naasmisel ilmnes, et ma petitsiooni ei rahulda, lõi Mii mulle suurest vihast küüned kõrva, aga "Muti metroo" suutis ta siiski ära lepitada.

Ega ma pooli sõnu ei tea. Just nagu Moskvas, seda laulan küll (me lapsed Stalini, me lapsed Lenini), aga vahepeal on: nüüd see metroo juba käigus tal ongi, sõidavad mhmh ja sõidavad rongid jne. Tore, et mutt tegi siukse metroo, kiidavad sõitjad alati koos, mhmhm mhmhm mhmhm mhm jne.

Ohoo, mis ma Apollo kodukalt leidsin!

4 Comments:

  • Tõepoolest, huvitav, mis seal metroos veel peale rongide sõidavad?
    Kusjuures meie koolis õppisime "justnagu päris, kuid veidike pisem", aga plaadi peal on "justnagu Moskvas", tõsijutt.

    By Anonymous Anonymous, at 11:16 PM  

  • Täna ma jutustan sellise loo -
    Elas kord mutt, kellel oli metroo
    just nagu päris, kuid lühem ja pisem,
    selle ta kaevas ja ehitas ise.

    Nüüd see metroo juba käigus tal ongi,
    sõidavad trepid ja sõidavad rongid.
    Jaaniuss-rongijuht valjusti teatab:
    "Rong ainult minuti jaamades peatub!"

    Sõidavad vutid ja sõidavad hiired,
    sõidavad kõik, kellel tuline kiire,
    tigugi ruttu nüüd tööle saab minna,
    varem ta alati hilines sinna.

    "Tore, et mutt tegi metsa metroo,"
    kiidavad sõitjad alati koos.
    Mutt aina töötab ja varsti peab saama
    valmis ta jällegi toreda jaama.

    By Blogger Mari, at 1:17 AM  

  • Mina trammiinimesena olen alati laulnud "sõidavad trammid ja sõidavad rongid", absoluutselt mõtlemata, et trammid ju maa-all ei sõida. Kust ma pidin seda teadma? Lapsena unistasin, et Tallinnas võiks metroo olla, metroo oli midagi nii salapärast, paigutasin ta Balti-Jaama tunnelisse, trammidele võimalikult lähedale.

    By Anonymous Anonymous, at 9:34 AM  

  • jah, 'tiffi' kohta lugedes ma röögatasin naerda aga ise oigan iga jumala õhtu seda sõna kuuldes :(

    aga ka paar-viis ööd olen suutnud nõudmisi eirata.

    veini osas ma tahaks sulle meenutada, et onju kõik kinnitasid, et seoses laste saamisega ei muutu sinu elus mittemidagi, aint paremuse poole läheb? nii et vabalt võib veini sulnil õhtul! sauterini on veel kõvsti aega, kõvasti...

    By Blogger Liisapereema, at 1:39 PM  

Post a Comment

<< Home