uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Monday, February 20, 2006

Nädalavahetus möödus koduseinte vahel. Viga. Kuigi saavutusi oli ka (kollaste kantidega türkiiskampsun nukk Nuksule, kohupiima-maasikakook, tolmuimemine). Uut töönädalat alustasin kahe kinnisideega. Esiteks: ma pean pääsema Laitse mõisasse, parandan, lossi. No need Sulo Muldia maalitud punased, lillede ja jänestega seinad, mida ma mitmel fotol näinud olen, ei anna mulle enam rahu. Teiseks: kuna ma ööseks siit veel ära ei pääse, pean minema Viimsi spaasse ja korraldama endale ühe totaalselt lõõgastava päeva. Variante on mitu.

Igasuguste iluprotseduuridega seostuvad mulle küll naljasarjad. See "Friends", kus Ross mingit tülgastavat vanurit puulusikatega masseeris. Ja poni-tädide sketš full body waxist. Rrauhh!

4 Comments:

  • jajaaa, saan su kinnisideestumisest täiesti aru.
    mina, tähelepanuväärne isik, olen alates imetamise esimest kuust endale vandunud, et kui enam ei imeta, siis lähen kohe massaaaaaaazi ja spa'sse - hooldusse siis. vannun juba peaaegu kolm aastat, millest 1,5 aastat imetamisvabana. "hooldamata" naine nagu ma olen :)
    vaata, et sina siis oma ideest kõvasti kinni hoiad ja selle teoks teed :) kõik asjad vajavad ju hooldust. räägi mehele, ta ilmselt mõistab argumentide jada: masin, hooldus, töökindlus ;)

    By Blogger paranka, at 4:27 PM  

  • massaažis olen ikka vahel käinud, kosmeetikus ka. aga eriti ihaldusväärne tundub kogu see hommikumantli-basseini-sauna ringkäik. hommikumantel on muidugi kodukana kodumunder.

    By Blogger triibik, at 6:12 PM  

  • Kui kunagi kuskil pakutakse aroomimassaazi näole, siis võtke. See on jumalik tunne.

    By Blogger Lupetta, at 8:17 PM  

  • seal viimsis on vist ka mingi näo šokolaadihooldus. oioioioioo. kardan enesevalitsust kaotada ja näomaski suhu kraapima hakata.

    By Blogger triibik, at 9:08 PM  

Post a Comment

<< Home