uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Thursday, February 16, 2006

Emastaaži on mul juba küllalt, et peaks valvsaks muutuma, kui Mii surmvaikselt ja pikalt midagi nokitseb. Veelgi hullem - õe toas. Lähen mina siis vaatama, ja mis selgub, noor daam, kellele kommi siin majas veel ei lubata, on avastanud Mirri kapi küljest šokolaadist lepatriinud - ja need tasahilju lahti nokitsenud, paberist välja koorinud ja nahka pannud. Milline võidukas ilme: "Njämm-njämm!" No I betcha, et oli nämm. Ma ise söön kogu aeg salaja.

Kust, kurat, ta aru sai, et lepatriinu on tegelikult komm? Milline läbinägelikkus! Ai, kalliks läheb meile selle lapse pidamine. Mirr ei söö ju suurt midagi - no eilne kartulipuder viinerikastmega läks õnneks alla ilma, et keegi pidi lusikast söötma (juhtub ka nii, mamma söödab, Mirr ütleb selle peale, et emme, ära naera. Ja mina ütlen, et ei naera, nutta tahaks. Viieaastane!) Aga Miina nõudis juba kalamarjasaia ja lõhesaia ja kõrvitsaseemneid mu lemmiksepikult. Matilda kohvikus pistis lõhetarretisega koogi mul nina alt nahka. Kasvatan endale konkurenti, aiaiaiai.

Ma vahepeal mõtlesin endale uue nime. Türkiisik. Päris-Kiisik, kelle pärast me siin koledasti muretsesime, pääseb täna haiglast koju! Jee!

Aga lepatriinud tuleb taastada. Sahvris oli neid. Täna oleks oivaline päev jalutuskäiguks. Oleks.

4 Comments:

  • Väga nõme on alustada kommentaari sõnadega "Oo, ma tean, ma tean, kui tuttav see kõik on!" Aga tegelikult on ka. Meie viieaastane poiss deklareerib ka - õnneks küll aeg-ajalt, kuid siiski veel murettekitavalt tihti - et tema ei jõua süüa, kahvel on raske ja ta ei oska ja üleüldse... Siis ongi nii, et kui ma tahan, et ta natukenegi sööks, tuleb mul või mehel kahvel üle võtta.

    By Blogger oravake, at 11:28 AM  

  • no aga siis olid vähemalt ökoloogilised lepatriinud.

    By Blogger maris, at 12:28 AM  

  • ja meile oli eile koju tulnud päris lepatriinu...ei tea kust nad tulevad sellisel ajal? suunasime ta lõpuks lillepotti...

    By Anonymous Anonymous, at 9:59 AM  

  • MEIL ON KA NII!!!!
    5-aastane poiss, pidevalt nii väsinud, et ei jaksa kahvlit käes hoida, kui tahame, et natukenegi sööks, söödame... Neid toite, mida sööb isuga, saab ühe käe sõrmedel üles lugeda - pannkoogid, makaronid, praekartul, makaronisalat.
    Mul on väga hea meel, et me pole ainukesed, ausõna!:)

    By Blogger Anu, at 9:20 AM  

Post a Comment

<< Home