uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Thursday, February 23, 2006

Ei, kuni inimene ikka kaltsupoes erutub ja ostma kukub ja veel endale tagatipuks uue Elle'i ajakirja lubab, mis ta silma veel rohkem särama paneb, siis depressioonidiagnoosi talle panna veel ei saa. Ma igaks juhuks tegin isegi paar debrekatesti netis ära. Et kas on sedamoodi. Ei, ei ole.

No mis mul debretada, kui täna ootab ees teater. Ei, kino. Kinoteater. Järgmiseks kuuks on bronnitud "Nafta". Seelik tahab ju tuulutamist, vanast väsinud Triibiku-tuustist rääkimata.

5 Comments:

  • näeb näeb keegi seal pimedas saalis su seelikut. õnneks on väike vahetund ka, siis saad trepist üles alla käia.

    By Blogger maris, at 3:21 PM  

  • Oh, kaltsukaostudest tahaks kohe lähemalt kuulda. (Endal täna saagiks TopShopi musta-valge-ja-peene-oranzhi-diagonaal-triibik top (üliõhuke, selga seotav) ja
    poolitatud tableti kujuline kullast käekott.) Ja kõik paduhetero-koduperenaised, kelles Mirtel Pohla on äratanud lesbihetääri, minge tõesti "Naftat!" vaatama!

    By Anonymous Anonymous, at 3:34 PM  

  • ts: oioioi, tere, (ja tänan komplimentide eest, vahemehe kaudu on need ju veelgi magusamad), mu saak oli tuuletüdrukute pildiga pusa mirrile. ja veel terve hunnik puse. tapvalt trendikad suvepüksid. no peaaegu kõik mirrile - aga ka miina sa tuliuue oranži, lillega t-särgi. mille ma tal lubasin selga panna. ja millele ta külma kohvi peale kallas. minu viga, totaalselt.

    emaisaleevike: tean-tean. ma kavatsen keset seanssi lämbumist teeselda ja ümber kukkuda, et tuled peale pandaks. küll nad siis näevad! ja mu säärejooksul pole kah midagi viga. ainuke häda: mantliga ei saa seda seelikut kanda. seelik kandub kurgu alla.

    By Blogger triibik, at 5:04 PM  

  • This comment has been removed by a blog administrator.

    By Blogger kalake, at 6:56 PM  

  • Magi pigistasin endale täna seeliku selga. Pika punaseruudulise. Esimene mitte-raseda seelik peale sünnitust.

    By Blogger kalake, at 6:59 PM  

Post a Comment

<< Home