uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Saturday, March 17, 2007

Langetanud otsuse, et Mirr köhib eelkooli minekuks ikka liiga kõvasti, tundsin, kuidas hommik paika loksus. Õnnis uimlemine, laps kaisus, käkid teleka ette, kohv korisema (kardemonile lisaks panin sisse kakaopulbrit ja tšillit, väga kepsakas sai), öösärk seljast, toariided selga, alla lehtede järele, toariided seljast, öösärk selga, meeldivad dilemmad (kaks või kolm võileiba? üks padi või kaks? kumb leht enne?) - ja õdus sinivalge pesa, kohv, mitu artiklit Kristian Smedsist ja mõnus vibin, et järgmine nädal lähengi ju "Kajakat" vaatama. Kaks "Tallinna" kommikest oli kah veel alles. Mmuah. Olen naasnud inimeste ridadesse. Eile oli küll tunne, et olen kuri klots.

6 Comments:

  • Kõlab hästi. Meil pisut teisiti, kuid siiski mõnusalt:) Mähkmeta unine Puuk ronib kolmese kaissu ja korraldab sinna suure märja loigu. Lina pessu, tekikott pessu, kolmene issi kaissu, Puuk issi kaissu, Puuk issi kaisust, Puugile mähe, issi trussikud ja sokid kummutisahtlisse tagasi, riisipuder hauduma, puhtaid nõusid pole, nõudepesu, puder kõrbeb põhja, kohvivesi keema, pesu kuivama, Puuk riidesse, ise riidesse, kolmene riidesse, issi norskab. Sööma!

    By Blogger kalake, at 2:49 PM  

  • mina kaa, mina kaaa järgmisel nädalala kajakat vaatama!

    By Blogger Mina, suur ja väike, at 1:29 PM  

  • nädsasiis. lahe. ma lähen neljaril.

    By Blogger triibik, at 4:10 PM  

  • me laubä

    By Blogger Mina, suur ja väike, at 5:06 PM  

  • ma ei tea, meil pole vist nii peen trepikoda ;) ja tavaliselt toob lehed pereisa.

    peen hommikurüü on mul küll, mis seal salata ... jah, et elu oleks glamuursem, peakski sellega lehe järele minema.

    By Blogger triibik, at 12:18 AM  

  • Kaks Tallinna kommi on ilmselgelt vähe! :)

    By Anonymous Anonymous, at 9:11 PM  

Post a Comment

<< Home