uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Friday, March 02, 2007

Tšehhovlikud hoovused bez glamuraa. Diskurs ruulib. Minu poolt "Magada tahaks". Kaks tundi ööund pluss pool tundi päevaund pole naise tervise ja ilu pant. Mkmm. Kõik töötasid minu vastu. Kui sain voodisse heidetud, tungis mu elamisse minu isa, kes oli kõigist päevadest just tänase valinud selleks, et pärast põlveliigese vahetust kahe kepiga käimist katsetada ja üle õue kapata. Ja kui jälle vaikus valitses ja ma hakkasin saavutama juba õdusat-magusat une-eelset seisundit, piiksus telefon ja tööasjad tungisid peale.

Miina poolt "Kolm õde". Pani päeval õe roosa kootud mütsi pähe ja ütles, et ta on õde ja tuleb lasteaiast. Siis pani pähe punase sametmütsikese ja ütles, et ta on teine õde. Ja kolmas kord tuli siidrätiku all nagu üks pisike musi-muslim ja ütles, et ta on kolmas õde.

Kõrge nummifaktor ei takista tal muidugi mind korduvalt lollakaks ja kadekopsuks nimetamast. Vaat mis tähendab, kui suurem õde ees sõnu seab.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home