uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Friday, February 23, 2007

Muidugi on mul isu juba üle läinud. Samamoodi oli Huutajatega. Ruigasin entusiastlikult, uurisin piletivärki - ja košš. Veel täna hommikul mõtlesin, et haaran aga Teedu antud korvi käevangu ja kolistan vapralt üksi BonBoni.

Aga.

Päeval oli nii ilus ilm ja ma käisin käkkidega kelgutamas. Ja päike paistis ja taevas oli nii selge. Ja kui me kolmekesi - ime jah, see kelk mahutab isegi kolme - mu lapsepõlvemäelt alla lasime, siis tundus mingi ööklubi umbne tümakas ja täissuitsetatud õhk täiesti mõttetu. Mis sest et mu kunagine lemmik võtab vaevaks Eestisse tulla. Tarisin nad kelgu peal koju, päike silmas, aga veremaitse ausalt öeldes juba suus, võtsime riidest lahti, põsed punased nagu õunad, ja ma tegin pannkooke.

EI OLE normaalne talvel üksinda kell 12 kasukat selga tõmmata ja tõmblema minna. Veel sain selle kohta kinnitust täna hilisõhtul Uuspõllu-filmilt tulles. Jalad külmetasid. Koju kiskus. Bussis oli napakas vanamees, kes oli täpselt nagu filmi jätk.

Aga ma ei suuda ikkagi ära imestada, kui väike mu lapsepõlve kelgumägi tegelikult on. Ma mäletan nii hästi, et ta oli kohutavalt kõrge. Ja nüüd - pisike küngas.

Muuseas, film oli nummi.

9 Comments:

  • >>EI OLE normaalne talvel üksinda kell 12 kasukat selga tõmmata ja tõmblema minna.<<

    kulla triibik, ma ütlen sulle nüüd ühe tõsise asja. selle nimi on vanadus, ehk poliitiliselt korrektsemalt - aikuisuus. jaajaa, mina olen ka nimetatud nähtusega kokku puutunud. öö väljas linnapeal kümnekraadises pakases miniseelikuga ei tõbma enam, pole normaalne. üldse ei tunne, et millestki puudu jääd, kui rahvamurrus tümakat ei saa kuulda. vse tam budem...
    :)

    By Blogger annushka, at 12:12 AM  

  • muidugi vanadus! ei pea poliitiliselt korrigeerimagi seda! hea on vana olla ja kodus koti peal konutada, kahe kasuka vahel mõnuleda ja sularasva juua. mõistust peas natuke enam. a vahel tahaks jälle natuke trallitada kah :)aga seda tahaks teha mingis ideaalseltskonnas. sest teadupärast inime läheb ju valivaks ja tigedaks natuke.

    By Blogger triibik, at 12:42 AM  

  • Vanadus ruulib! Öökluppeist me ei räägi. Meie käisime täna pesakonnaga Juku mängutoas, mis iseenesest ehk et atraktsioonide poolest oli küll tore, aga oi-kui-rahvarohke; ja kui avastasin, et ma ühe vene ülbikust plika peale sisisen ning üht umbes 2-aastast võõrast tirtsu ülbikust vene poisi käest päästma olen tõtanud, endal titt puusal ja närv must, sain aru: mutt mis mutt, kohe koju ja kotile.

    By Blogger kalake, at 2:12 PM  

  • :-) silm kohe särab ärtundmisrõõmust siin lugedes! Mulle omale ka tundub, et kui on päev lastega õues veheldud ja kodus takkaotsa, ei ole mõnusamat asja, kui ennast kuhugi kerra tõmmata. Aga lähipiiri meestele see sarnast mõju ei avalda.

    By Blogger Katariina, at 5:14 PM  

  • Väljaskäimine on jubetore mõtetes. Kui minekuhetk käes - väike muti kotil, vanamees diivanil - siis tundub kodust lahkumine kummastav. Siis veel meenub hommikune pudrutegu ja uimane päev. Samas, kui juba oleks õues, siis oleks kõik tore.
    Ma alati hullult kodus passides vingun, aga kui minekuaeg on käes, siis on uus äkiline ving: ei taha õue, oma voodi tahan!

    By Blogger Liisapereema, at 10:51 PM  

  • mulle ka film meeldis, kas sa peale filmi peole ei tulnud?

    By Anonymous Anonymous, at 5:54 PM  

  • järsku sa olid neljapäeval ja peenemas seltskonnas? mina olin reedel ja plebeilikumas, ei kutsunud keegi mind kuhugi. ja hea oligi ;)

    By Blogger triibik, at 10:10 PM  

  • neljaba oli jah aga mitte ni hirmus peen polnud see seltskond. tavalised joodikud.

    By Anonymous Anonymous, at 3:44 PM  

  • Kusjuures vanadus ilmneb ka selles, et ma ei viitsi enam välismaal käia. Homme peaks Sloveeniasse sõitma, aga asjad puha pakkimata ja viimasel hetkel sai pileti peale mõeldud ja üldse. Ei mingit minekulusti, ainult tüdimus jälle uutes lennujaamades istumise ees.
    Oleks veel aastat kümme tagasi keegi öelnud, et sel kevadel on sul kümmekond välislähetust, ma oleks viamustusest niutsunud. Ja kuidas sai vanasti Rootsi vahet tööl käia vihutud!
    Aga nüüd taban ennast mõttelt, et Montreal on kuradi igav koht ja et Coimbras on tore ainult siis, kui päike paistab jne.
    Laisk vanamutt, ühesõnaga.

    By Anonymous Anonymous, at 4:59 PM  

Post a Comment

<< Home