uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Friday, February 16, 2007

Kõik kogu aeg räägivad, et valimisnänn uputab. Ma pole kunagi midagi saanud, ega see muidugi ei aita ka, et ma enamjaolt kodus istun. Kunagi ammu ulatati mulle Viru platsi ülekäigul Villu Reiljani nimega pastakas. Ja ükspäev helistas vene aktsendiga näitsik Keskerakonnast ja tahtis minuga Juhan Hindovist rääkida. No ma ei taht.

Aga täna nägin ma pori sees vedelemas asjakest, mida ma kohe ei saanud jätta üles koukimata. See oli taskukalender nahkse Märt Sultsiga. Pühkisin lume külge puhtaks ja pistsin taskusse.

Tarmole tõid kesknoored töö juurde K-kohukesi. Ise me neid suhu kohe põhimõtteliselt ei võtaks, aga no lastele võib ju anda.

8 Comments:

  • märt sults on minu onunaise vend ja talle tuleb andeks anda, sest ta on paljulapselise pere viimane laps !!!! ..... samas nii palju neid lapsi ka ei olnud!

    Aga tema astus keskerakonda ainult sellepärast, et raha saada :))))

    By Anonymous Anonymous, at 7:08 PM  

  • aga ütle, MIKS ta siukest krudisevat kostüümi kannab ja samal ajal geisid materdab? salapervo?

    By Blogger triibik, at 7:18 PM  

  • ma käisin ükspäev Kristiines ja kõik inimesed tulid vastu reformi õhupallidega, aga mina ei näinud kedagi, kes neid oleks andunud. Ma oleks kindlasti lastele võtnud. Me oma poe juurest saime ükskord keskerakonna omad. Sidusin küll lastele käte külge (no Leena oli siis 1), aga ikka lendas Oskari oma enne koju jõudmist minema. Siis läksime tagasi ja saime ühe veel. Aga näed nüüd ei õnnestunud saada... Aga muust nännist ma vist väga ei hooli. No pastakaid ikka kuluks...

    By Anonymous Anonymous, at 11:51 PM  

  • Ma loodan, et praeguseks kellaajaks oled sa saanud juba Juhan Partsi pühendusega Eesti laualipu. Ilus puust jalg. See tuuakse koju kätte.

    By Blogger Lupetta, at 12:15 AM  

  • ilus puust jalg toodi sümboolselt mu isale, kes käis äsja uut põlveliigest panemas. ja jalale oli oma nime graveerinud hoopis mu koolivend ken.

    By Blogger triibik, at 12:31 AM  

  • Minu ema, kes on pensionär, on käinud tasuta valimislõunal. Peale selle toimus Võrus Keskerakonna valimispidu.Esines seal siis Gerli Padar. Ja seda kõike tasuta ;)
    Nägin ka tema kapi peal pisikest plastmassijubinat,kus otsas väike autorehv. Ja peale oli "graveeritud"
    teed tolmuvabaks. Reformierakond.
    Mul endal on ausalt öeldes totaalselt villand- telekast tulevad need nõmedad reklaamid ja postkast on koguaeg pahna täis. Vastik..

    By Blogger jaana, at 10:03 AM  

  • minu lemmik on siiski tasuta ajakiri Dirigent. mõnus naistekas.

    By Blogger lugeja, at 1:47 PM  

  • O jumal. Mul hakkas halb kui ma nägin, et Savisaar on omale fraki selga pannud ja rüvetab dirigendi imagot kepp käes. See ajakiri lendas kohe prügikorvi. See on juba liig mis liig. See on demokraatia lõpp. (koorilauljad teavad)

    By Blogger Lupetta, at 6:55 PM  

Post a Comment

<< Home