uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Saturday, February 03, 2007

Ujumine peaks olema rahulik, meditatiivne, LÕÕGASTAV tegevus, mitte säärane formula ykkönen, nagu täna hommikul Kalevis. Kõik rajad peale ühe olid mingi võistluse all, ilma et keegi sellest muidugi lihtlabast sulistajat teavitaks. Nii üritasingi 20 minutit, hambad ristis, esimesel rajal rabelda, aga no ei jaksanud. Kord on keegi pidur ees, siis rebis keegi vahu pritsides mööda. Peksin kätt kogu aeg vastu basseiniserva ära. Julgelt kümme inimest oli ühel rajal. Kobisin kurjalt ära massaažiduššide juurde, aga selle ainsa duši all, mis midagigi mu vaesele närvihaigele tiivanukile teeb, aeles keskealine härrasmees, kes suhistas endale vett. Jah. Otse munade pihta.

Kuna minusugune kuperoosakalduvustega larhv ei saa ka saunas mõnuleda ja seal oli nagunii kari vene vanamoore ees, siis kobisin minema. Riietusruumis lasti Gotan Projectit, üritasid lepitust nuruda, haa. Ja kui kohviku kohvisabas seisin, jäid kõik rajad äkitselt tühjaks. See tõestab veel kord, et parim aeg ujumiseks on argipäeval kell kümme. Ehk tööajal. Või siis päris enne sulgemist.

14 Comments:

  • vaene Triibik!!!
    mulle kah kunagi üks kosmeetik ütles, et mul kergelt kuperroosne nahk, kuid ma ikkagi saunamõnusid pole endale seetõttu keelama hakanud.

    By Anonymous Anonymous, at 8:19 PM  

  • no ehk ostsid siis endale pärast lohutuseks mõned saapad või puust koti.

    By Anonymous Anonymous, at 11:55 PM  

  • teie, õpetajanna, olete väga terava keelega. kindlasti on teil sellest oma töös abi.

    aga saapad tuli osta mirrile, sest avastasime haiglas vanaisa vaatamas käies, et vaesel lapsel on tallas auk ja sukkpüks puhta märg.

    By Blogger triibik, at 1:01 AM  

  • kuule triibik.... kui sa nüüd ikka ise ei taha raamatut kirjutada, mida ma muide väga hea meelega loeks, siis palun soovita midagi sinu stiilis !.... midagi sellist, kus loll irve koguaeg näos on...

    PS: ega sa juhuslikult pole nädalavahetuse hommikuti 9.30 tv3-st Jimi elu või mis iganes ta nimi on, vaadanud? Selline mees sobiks sulle küll vastaseks ;)

    By Anonymous Anonymous, at 11:17 AM  

  • krista sa võiksid esialgu lugeda need raamatud läbi, mis triibik tõlkinud on.
    triibik: teravast keelest on ikka rohkem jama kui abi. nii õpetajatöös kui ka mujal. aga näe ütlemata ka jätta ei saa. kuigi ma olen väga, väga palju ennast viimasel ajal talitsema pidanud. enne õpetajate koosolekku koolis näiteks lähen vetsu, vaatan endale pikalt peeglist silma ja luban, et ma ei ütle ühtegi sõna vahele. või kui, siis ainult ühe kora.

    By Anonymous Anonymous, at 6:43 PM  

  • jajah, Krista, loe "omadusteta meest", see kukkus mul päris hästi välja. aga teisi raamatuid soovitab Maris sulle ehk mingis privaatsemas paigakeses, mitte siin.

    By Blogger triibik, at 9:23 PM  

  • kuna see viimane lause kukkus kuuldavasti ülbelt välja, siis tahan täpsustada: ma mulisen siin rõõmsas usus, et enamik mind nimepidi ei tunne. nimi pole sbsoluutselt tuntud ega tähtis, aga ikkagi on tore anonüümne triibik olla. ei ole ma siia ju ka oma pilti üles pannud ja.
    aga väga liigutav, Leevikese-emme, et sa mu tõlkeid niimoodi promod. ausalt!

    By Blogger triibik, at 9:17 AM  

  • ja Kristale: polnud ma kuulnudki Jimi elust. peab vist vaatama? naistel ju muidugi huumorimeel puudub, nagu ma vanity fairist ja postimehest lugenud olen. ainult et ma ei tea, mis naistest nad räägivad, minu tutvusringkonnas pole ühtki sellist.

    By Blogger triibik, at 9:29 AM  

  • Niipea kui mina laupäeval Kalevis vette jõudsin, pani basseinipoiss pooltele radadele välja sildi "treening" ja mingid teismelised soome hülged asusid seal hoolega vett keema peksma. Ja mida loen täna oma lemmikblogist - samal ajal olevat ujulas viibinud minu lemmikblogija! Appike, kui põnev! Ja samas ka nii uskumatu, arvestades Eesti suurust jms... :o)

    Aga sinu blogi hakkasin kunagi üldse lugema seepärast, et ka minu nimi on Mirjam.

    Mirjam

    By Anonymous Anonymous, at 11:01 AM  

  • Sul on siis nimega vedanud! Mirjam on mu lemmiknimi juba lapsest saadik. Kellelgi meie kirjanikest oli "Mirjamilaulu"-nimeline jutustus ja Heljo Männi raamatus "Väike malemäng tänaval" figureeris kah üks lahe Mirr.
    Aga ujulas olid sa ilmselt juba enne mind, virk inimene.

    By Blogger triibik, at 12:01 PM  

  • Minagi sain laubal Kalevis varba märjaks. Ja meele kurvaks. Muidu käin Nõmmel, Kalevisse seekord lihtsalt põnevuse pärast. No ei olnud põnev. Soome mutid pläägutasid nii kõvasti, et isegi mina, kes ma soome keelt ei mõista, sain jutust aru. Ja munamassaži tuli mulgi pealt vaadata. Ja suure mullika äärekivid olid lahti, mistap ka teravad. Ja aurusaunas oli lihtsalt aurune, mitte mõnusalt niiskelt aurune nagu Nõmmel. Ja üleüldse oli seal lihtsalt kole. Koledad pruunid seinad duširuumis ja kole kõledus ujulas. Enam ei lähe. Nõmmel ikka palju mõnusam. Vot. Vot. Mott.

    By Blogger kalake, at 12:04 PM  

  • Mina saan uhkustada sellega, et käin pühapäeviti ujumas Tartu Auras. 1.seal pole soomlasi, 2. seal on üldse vähem rahvast. Enamasti saame kahe peale raja. Eile puistas ühe tera pipart minu meepotti üks leilihull naine. No täitsa leilis oli oma leiliviskamisega. Peletas kõik inimesed saunast välja ja muudkui lajatas vett, endal oli villane müts peas. Kui ma ujuma läksin, ta oli seal, kui ma tulin, ta ikka seal. Tegi kestvusrekordi vist. Kuulsin poole kõrvaga, et oligi hull tund aega leiliruumis.

    By Blogger Lupetta, at 6:24 PM  

  • Omadusteta mees
    Romaan kolmes köites
    Tõlkinud Mati Sirkel

    mis omadusteta meest ma otsima peaks?..... kui ma ei oleks sind elusast peast näinud, äkki ma siis arvaks, et sa Mati oled.... aga nüüd ei usu ;)

    By Anonymous Anonymous, at 10:22 PM  

  • krista, ma üritasin nalja teha. aga ju ei kukkunud välja. alati ei kuku ka.

    By Blogger triibik, at 1:11 AM  

Post a Comment

<< Home