uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Saturday, January 27, 2007

Kõiges on süüdi Kalevi spaa. Kuna juhe oli totaalselt koos ja eile sai kogu firma preemiat, otsustasin minna šokolaadihooldusse. Helistasin siis mina usinalt kell üheksa hommikul, et zdravstvjuitje, ja vaša tjotja, ma nüüd tuleks siis - ja mis mulle öeldakse. Öeldakse, et kõik ajad on Soome vanamoore täis ja tuleb mitu nädalat ette helistada.

Kuna tahtsin pärast hommikust ujumist ikkagi mingit sõtkumist või katkumist, siis astusin Aia tänavas Hely-nimelisse putkasse sisse, eeldades, et siukse nimega putka võtab kliente avasüli vastu. Sittagi. See tähendab, teisi võttis, aga mind visati välja. Kõik ajad kinni. No käisin siis kupsus ära ja päike hakkas paistma ja ma uimerdasin, õnnis ilme näol, Katariina käigust läbi. Perversse salaplaaniga, et Basiil salongi nimelises urkas nagunii kedagi pole. Oligi, jah, viis vene moori, kellest üks ütles, et pediküür on kakssada kümmendviis krooni. Ja ma siis masohhistliku naudinguga lasin endale lo-fi pedikat teha, saateks muttide lõppematu kaagutamine. Et see oleks tagumine kord. Kui juba, siis juba glamuurselt. Või kui mitte glamuurselt, siis vähemalt odavalt. Mitte kahesaja kümmendviie krooni eest.

No varbad ilusad, oli järgmine peatus Meistrite Hoovi sulnis šokolaterii, sest võrreldes šokolaadihooldusega oli see kõik ju kökk-mökk. No kuidagi sattusin 65-kroonise koogi otsa. Ja siis läks lahti. Lõngapoest Mirrile kampsuni jagu helesinist meriinolõnga. Kaubamaja Annist Dr Hauschka sidruni-kehaõli. Aga see oli endiselt täielik köömes, sest siis ma sattusin suurepärasesse NS kingapoodi (on vist?). No sinna, mis kohati pakub poole ostuhinna eest lisajalanõusid juurde. Ja kohati, nagu näiteks täna, võtab hinnad 50% alla.

Ei, mul ei olnud neid saapaid nii hädasti vaja. Aga jaa, nad olid mõnusad ja ilusad. Issi reageering kodus: "Oh sa helduse vägi!" Mirri reageering kodus: "Ah, eputamine!" Heitsin nendega voodisse ja väänlesin iharalt, matsakad reied taeva poole laiali.

Kalevi spaa on süüdi.

PS Meelest läks ära, et ostsin ka raamatu. Ja ühele käkile guašid ja teisele vesivärvid.

4 Comments:

  • sa mu jummel, palju te seda preemiat siis saite? tubli, et lapsi ei unustanud ja misasi on šokolaadihooldus?

    By Anonymous Anonymous, at 4:31 PM  

  • Iga kord, kui lapsed päevaund magavad, hiilin ma arvutisse, et vaadata, kas siia blogisse on mõni maiuspala tekkinud ja ei pea kunagi pettuma. Tänan" Sama hea kui salashokolaad. Eriti täna!
    Ja NS kingapoest ei saanud minagi ostuta lahkuda - poolmuidu ju! Leidsin eriti praktilised beezhist nahast saapad ;-)

    By Blogger Katariina, at 4:40 PM  

  • jajah, ma loodan, et beežist seemisnahast. see ju iseäranis praktiline.

    aga marisele:
    MATISPA šokolaadihooldus - 450 EEK/3,5 p
    Lõõgastu, võta pöörded vähemaks ja raputa tress maha- moodsa elu vajadused. Hooldus pakub täielikku meelerahu ja harmooni hetke, et saaksite end korraks sellest maailmast välja lülitada ja nautida hetke iseendaga.
    Sissejuhatav massaaž
    Keha koorimine
    Silendav šokolaadivahuga kehamähis
    Intensiivne niiutav kreem

    ma tahtnuksin tressi maha võtta ja harmooni hetke nautida. niiutava kreemiga. aga näed, mis sai hoopis.

    By Blogger triibik, at 5:30 PM  

  • ooo, sul oli tore päev!
    ja pediküür, mönus. a kuis sa talvel kingad jalga panid. ma tulen pediküürist sandaalidega ära...müstika

    By Anonymous Anonymous, at 7:26 PM  

Post a Comment

<< Home