uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Wednesday, January 10, 2007

Mirr nuias endale poes välja jäätisekarbi viie jäätisega ja kleepekatega. Leppisime kokku, et jagab kleepekad Miinaga. Oli kolm kleepsu, mis jagunesid võrdlemisi mõistlikult 2:1. Siis tekkis küsimus, et kuhu Mii kleepsu kleebib. Nagu ikka, et kõlvanud Mirrile ükski variant. Mänguköök, kuhu tavaliselt kleepekaid pagendatakse, oli tema väitel täis. Ja raamatukapi ukse sisemus, kust kleepsud kah ülemäära silma ei torkaks, Mirri meelest ei sobinud. "Ei, sinna ei saa, seal on mul üks pehmendus, et kui küünarnukk läheb vastu, siis pole valus."

Mis pagana pehmendus, küsisin mina. Ma polnud küll midagi märganud.

Läksime vaatama.

Võtsin ukse külge kleebitud pehmenduse kähku ära.

Mis see oli?

Pesukaitse.

4 Comments:

  • :)))))))))))))

    Päeva nali :D

    By Anonymous Anonymous, at 10:39 AM  

  • kõlab vägagi loogiliselt:)

    mia proovis ükspäev kanda pükstes mingit kõrinat, väites et tema on kana ja asi pidi kanamuna olema.

    By Anonymous Anonymous, at 2:45 PM  

  • meil kleebitakse kõik kleepekad käe peale, kuna mirtelil oli ükskord mingi miki pildiga laste-tatoo või asi käe peal. poest me sarnast ei leidnud, aga leidsime ühed vahukommid, kus paki peal oli miki pilt. kleepisime selle siis käe peale.

    By Anonymous Anonymous, at 3:49 PM  

  • mmm... kui ma väike olin, siis mäletan, et olin sõbranna peale jõle kade: tal olid nii mõnusad nukumadratsid. paksud ja pehmed.
    tänapäeva sidemed nukumadratsiks ei kõlba. paraku.

    By Anonymous Anonymous, at 8:46 PM  

Post a Comment

<< Home