uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Wednesday, January 03, 2007

Mul on nii hea meel, kui mulle moosi kingitakse. Tõsi, praegusel õgimisjärgsel ajal on pannkookide peale mõtlemine keelatud, aga moos on nunnu. Vana-aastaõhtul sain ühe suure purgi - ja täna, kui Miiga oma poeringilt naasime, ootas meid koridoris meie armas kutsutädi, käes purk vaarikamoosi. Et pojal aias vaarikad ja tema kinkis kõigile naabritele. Kas pole venelased armsad?

Kutsutädil on nunnu ümmargune kutsu, kelle ta varjupaigast võttis, ja helge olek ja 80 eluaastat turjal ja minuga ühel päeval sünnipäev. Ja me juba mitu aastat õnnitleme, patsutame ja koogitame-lilletame teineteist - aga tema nime ma, juhmard, ei tea. Nüüd oleks juba väga piinlik küsida ka. Aga küll ta on üks tore ja optimistlik memm. Vana aasta viimasel päeval, kui ma korraks läbi lörtsi poodi kappasin, ise juba natuke närviline ja torssis (pidev mode), lobises tädike kõrvaltrepikoja ees kellegi härrasmehega ja tsiteeris talle Puškini talveluuletust!

6 Comments:

  • Tsiteeriks siinkohal taas dialoogi 85-aastase vene mutikesega
    Patarei tänavast:

    "Etot dom istoritšnõi.
    Zdesj žil Aleksandr Blok. I ja živu."
    "A võ tože poet?"
    "Ja ne poet. Ja buhgalter".

    By Blogger Teet Identi, at 5:39 PM  

  • sellised memmed on super! väga armas et selliseid ikka jagub.

    By Anonymous Anonymous, at 6:37 PM  

  • triibikut olen ma lugenud juba nii kaua, et sellest tädist olen ma juba kuulnud :).... või oli kellegil veel selline tädi?

    Ma ise avastasin, et milleks raista teed, kui ma võin moosivett ka niisama juua ja mulle täitsa meeldib :)... ühinen ka moosisõpradega

    By Blogger krista, at 11:50 PM  

  • kui tädi elas samas kohas 1990. aastate keskel, siis võib hea õnne ja natukese otsimise peale nime leida aadressi ja sünnipäeva järgi Perlist

    By Anonymous Anonymous, at 2:18 AM  

  • a mul on moosi üle, kas ma jätan sulle valvelauda või viin vene tädikese juurde?

    By Anonymous Anonymous, at 3:16 PM  

  • meil oleks ka moosi vaja. lapsepõlves ma ei saanud aru, miks nii headest asjadest nagu marjad mingit magusat löga tehakse, aga nüüd tundub kodus keedetud omaaiamarjadest moos kullahinnaga.
    kuhu valvelauda paned?

    By Anonymous Anonymous, at 4:18 PM  

Post a Comment

<< Home