uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Thursday, December 28, 2006

Untergang ehk Kodukontori plussid

Tõusen arvuti tagant, vaatan, et mul on saba taga. Uurin, mis värk on. On roosa rinnahoidja, mis konksupidi mu dressipükste tagumiku küljes ripub.

Jah, ma pole glamuuritar, kalendrimodell ega aeroobikatreener. Aga mul on "Seksi ja linna" kingakarp, "Grey anatoomia" esimese osa DVD, uus Akunin ja uus oranž voodipesu, nii et nutke nüüd!

See stseen meenutab mulle mind. Seda, kuidas ma eile õhtul magamistuppa läksin, et seal purjuspäi mõned kõhulihaste harjutused teha. Ja leidsin koti piparkookidega. Ja tulin süüdlaslikul, kuid õndsal ilmel elutuppa tagasi. Nii palju siis kõhulihastest.

9 Comments:

  • ohh, kuule - kõhulihastega on natuke aega veel :) kesse siis vanal aastal kõhulihaseid tegema hakkab? see ju uue aasta asi :P

    By Anonymous Anonymous, at 4:14 PM  

  • see kingakarp teeb muidugi väga kadedaks...

    By Anonymous Anonymous, at 11:17 PM  

  • kas ma tohin öelda FAKK, FAKK, FAKK!
    MIKS on maailm nii ebaõiglane, et on täis seksi ja linna kingakarpe, aga ükski ei ela minu juures? mh! mh!

    nojah, okei, mul on black booksi kõik hooajad... seegi asi :D

    rõõmsat aastavahetust kah!

    By Anonymous Anonymous, at 11:38 AM  

  • jah, mu eesmärk oligi kadedust ja depressiooni külvata! mission accomplished. aga vihjeks niipalju, et praegu on amazonis kingakarp soodushinnaga. mis muidugi on samuti kirves, aga kuus hooaega ikkagi - ja POOLE odavam kui näiteks pro kapitali aluses filmipoes.

    By Blogger triibik, at 12:00 PM  

  • Pärast eilset kohtumist kaalujälgijaga, kes oli poole aastaga 30 ja 1 kilo maha võtnud, unelesin terve päeva ja õhtu ning kell 1 öösel panin köögilaualt nahka pooled piparkoogid...

    By Blogger ritsik, at 12:03 PM  

  • Olles ka ise esimesi kuid kodukontori omanik, naudin üle pika aja taas klientidega suhtlemist ... sedapuhku ka öösärgi väel (ja tegemist on täiesti asise ametiga :).
    Head uut aastat!

    By Anonymous Anonymous, at 5:05 PM  

  • manolosid seal küll pole, aga on see, mis on veelgi parem - kõik "seksi ja linna" hooajad DVD-del.

    By Blogger triibik, at 12:48 AM  

  • kas avad laenutuspunkti ka? mõõduka tasu eest?

    By Anonymous Anonymous, at 10:01 AM  

  • jajah, ma pean juba nimekirja koostama, kosilasi voorib uksest sisse nagu murdu ;)

    By Blogger triibik, at 4:16 PM  

Post a Comment

<< Home