uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Tuesday, December 19, 2006

Mul tõesti polnud õrna aimugi, et mul on jõulutundest puudu ainult lume ja päikese komplekt. Ma olin ju nii rahul selle lumeta=porita talvega. Aga vat mis lugu nüüd. Öösel, kui äkitselt valgeks maalitud õue märkasin, olin täiesti veendunud, et see oli preemia vapra piparkoogi- ja keeksitootmise eest. Mida me tegime veel tagatipuks omaenda laulujoru saatel, et veelgi jõulusem oleks. "Joru" on nüüd halvasti öeldud, me moodustasime Tarmoga harmoonilise meesduo ja tegime vägagi ooperlikke hääli.

Jõuluvana andis teada, et ta tuleb sel aastal ikka ise. Kaks viimast aastat on ainult koti jätnud. Aga nüüd mõtlesin, et tulgu ikka isiklikult, varsti teda enam ei usuta ja ...

Uut habet on vaja. Eelmine, mis kuulus superodava jõuluvanamantli juurde (elagu Jysk!), on üks igavene valge narts. Riidest pealegi. Lokke oleks ikka vaja. Kiharaid. Nagu see Anne Veski juuksepikendus, mis tal kunagi naelaga kuklas käis.

1 Comments:

  • mina õmblesin mõned aastad tagasi jõuluvana mantli ja mütsi, ja ostsin juurde kunstjuustest habeme vuntsidega. no nii. nüüd, seoses kolimisega on see komplekt kaduma läinud! ma loodan, et ma viisin ämma juurde maale, aga kui ei... ja mis nüüd sel aastal saab...? meil jääb küll vist jõuluvana tulemata niimoodi... ähh... järgmiseks aatsaks tuleb kindlasti üles otsida, siis oskab vast mart ka juba jõuluvanast rõõmu tunda.

    By Anonymous Anonymous, at 8:52 PM  

Post a Comment

<< Home