uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Monday, December 11, 2006

Üle tont teab kui pika aja esimene esmaspäevahommik, mil ma surmväsinud pole. Ju siis oli töö, puhkus ja lõbu tasakaalus. Või on asi piparkoogis, mis mu hambaaugus istub? Ja uues kaneeli-karamelli kohvi lõhnaga küünlas? Igatahes sai tantsida, süüa ja juua. Ning lapsed said esimese jõuluvanaportsu kätte. Mirr ja issi teenisid kingi "Aisakella" refrääniga, minu ja Miina combo kandis ette "Päkapikk-päkapikk olen ma uhke tutimütsiga" (minu poolt laul, Miina poolt pidulikud hüpped).

Kaurismäki jäi olude sunnil küll nägemata, millest on veidi nüüh. See-eest saime eile õhtul varakult koti peale, sest "Kuldrannake", mida kodus vaadata üritasime, osutus totaalseks mögaks. Ega ma sealt midagi ei oodanudki, aga no kuulge ...

6 Comments:

  • aga mina nägin kaurismäkit, täitsa kogemata, piinlik küll. plaan oli minna vaid lõpetamise peole, aga kuna aktus või mis see seal vene teatris oli, muudkui viibis, siis nägin hoopis filmi. kahjuks pidu oma suurte söökidega jäi ära. a eks tegelikult oli ju film toredamgi.

    By Blogger maris, at 11:44 AM  

  • Mina nägin ka tegelikult kaurismäe ära, reedel, pressiseansil. Ja isaleevikest hiljem samal päeval red roadil :)

    By Anonymous Anonymous, at 1:43 PM  

  • jajah, ja mina veel küsisin, et kas isaleevike magas ikka ...

    By Blogger triibik, at 1:45 PM  

  • kusjuures isaleevike vaatas laupäeval JA EI MAGANUD KORDAGI. või magas ta nii osavalt, et ma ei märganud.

    By Blogger maris, at 1:55 PM  

  • ta oskab juba silmad lahti magada. teine variant: võttis eeskuju tomi ja jerry multikast ja joonistas laugude peale teised silmad. siis jääb mulje ärkvelolekust.
    oi, sama nõks oli kunagi mingis nüganeni etenduses, "nukkude akadeemia" võis olla või? väga spuuki oli. mõjus küll.

    By Blogger triibik, at 1:58 PM  

  • ...ja Takeshi Kitano pimeda samurai filmis "Zatoichi"

    By Anonymous Anonymous, at 3:10 PM  

Post a Comment

<< Home