uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Sunday, December 03, 2006

Miina läbis 1. detsembril põhjaliku instruktaaži, kuidas jõulukalendriga ümber käia. Et ei tohi kõiki komme ära süüa, vaid tuleb järgmise saamiseks oodata järgmise hommikuni. Võttis õppust küll.

Või nii mulle vähemalt näis. Vaatasin hommikul "Tähelaeva", kui Mii, kes oli jupp aega madalat profiili hoidnud, tuli õndsaliku näoga ja seletas, et tema võttis kommi. Ja et olid ikka head kommid küll.

Tormasin tüdrukute tuppa, kobasin läbi kummagi jõulukalendri kõik kotid (no on meil tänavu säherdused uhked punaste kottidega kalendrid), aga kõik kommid paistsid alles olevat. No mõtlesin, et järsku sõi ta ära kommi, mis sussipäkapikk hommikul tõi.

Naiivitar.

Ühel hetkel oli mul asja meie endi magamistuppa. Ja mida mu vaesed silmad peavad nägema: minu isiklik jõulukalender - sest tänavu läks ju nii hästi, et ka emme-issi said kumbki endale kalendri - on brutaalselt lõhki kistud. Aknad eest kogu lihaga ära, küüne- ja hambajäljed šokolaadis (ju ei mõistnud Mii neid kõiki välja kiskuda). Tõe huvides tuleb öelda, et kahju piirdus paari-kolme aknaga. Aga ikkagi. Milline jõhkrus. Nojah, ma ju õpetasin Miile, kuidas ta peab oma kalendriga käituma. Aga minu omast polnud juttugi.

Kapi otsa läks mu kalender. Tarmo oma päästis minijõhkardi käest see, et ta oli reedel Tartusse sõites selle suure kiiruga kilesse jätnud.

Ah, see kirevase päkapikundus nõuaks üldse eraldi teemat.

5 Comments:

  • Eh, tavalised ahned lapsed - meil tänavu vist jääb kalender - esimest korda (Leena saab neli) on tal mingi arusaamine, et kõike ei sööda kohe ära, isegi kui seda õnnestuks salaja teha (möödunud aastal tõmbas ukse kinni, võttis kalendri ette ja kui ma vaatama läksin, ütles, et tahab oma elu elada).

    By Anonymous Anonymous, at 2:51 PM  

  • Mina sain lasteaias kreepsu, kui tuli arutlusele, kas päkapikk ka pärast lasteaias magamast tõusmist midagi sussi sisse toob! No ausalt, kas enne jõulu peaks last selle eest ka premeerima, et tal silmad üldse päevasel ajal lahti seisavad? Aga teiste emade-isade heakskiitvast reaktsioonist kasvataja ettepanekule sain aru, et olen sügistalvises depressioonis pahur vanainimene ja peaksin suu lukus hoidma. Huuh.

    By Anonymous Anonymous, at 5:25 PM  

  • oh, saad sa aru, lumikene, see on ka minu üks lemmikirinaid. täielik päkapikuterror! ma juba novembris viisin lasteaeda kaks kotti kommi ära, et vanamooridel midagi kobiseda poleks. ja täna siis käisin mirri hambaarsti juures kräunutamas. ILGELT on vaja lastele kommmi juurde enda. täna oli veel lasteaias mingi esimese advendi erišokolaad.

    By Blogger triibik, at 11:07 PM  

  • Aga meil tõid päkkarid pühapäeva hommikul kõigile tikuvõileivad ja täna hommikul kolmesele kiivi. Ökopäkkarid vist.

    By Blogger kalake, at 6:05 PM  

  • aga samas... üks ema rääkis et mitte ükski asi ei mõju lapsele paremini kui päkapikuga "hirmutamine".... ja peaaegu 2 kuud on hooleta, laps kui illikuku...

    By Blogger krista, at 8:08 PM  

Post a Comment

<< Home