uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Saturday, November 18, 2006

Laupäevane menüü: hakklihakissell. Söö ssssssssuppi, Anni Arro! Kui ikka perenaisel jahu pole, siis võtab perenaine hakklihakastme paksendamiseks tärklist nii mis naksub.

Reedene menüü: blogi- ja pärismaailma ühendamine täiesti ootamatus paigas. No missa teed ära, kui vaatad, et heldus, kui tuttav laps, siis et, heldus, kui tuttava näoga mees, aga ma ju ei tunne teda ... Ja siis meenub sulle lapse ja mehega mestis olnud kena kõhukas leedi. Tunnike juurdlemist, et kas ma nüüd ikka lähen juttu tegema või ei, aga kui leedi hakkab juba oma peret ja kodinaid kokku korjama, siis tuleb teha carllewislik (no sorri, ma viibin ikka veel selles ajastus spordildasa) spurt ja elegantselt külje alla ujuda. Riskides muidugi teatava perverdioreooliga ja küsimusega, et mis pagana Triibik, ei tea, pole kuulnud.

Aga õnneks teati, oldi kuulnud. Ma ei tea, minu meelest oli tore. (Siinkohal soojad tervitused Kristale!)Ja tore oli ka kohtumispaik, äsja avatud Kidszone'i mängumaailm Pärnu mnt 139 e. Ma hommikul ei saanud esiti aru, et miks see jalg hästi ei paendu ja tagumik on kuidagi pikal, aga siis meenus korduv pallimerre viskumine ja Mirrile järele lippamine mööda kaunis kõrgeid treppe, et üheskoos liumäest alla lasta. No vana inimene tahab ju kah trallitada. Seal oleks kihvt omaenda sünnarit pidada, kui see võlavanglasse ei viiks. Mul on ikka südame peal vateeritud sumomaadlejakostüüm, millega oleks väga šikk selili prantsatada ja siis nagu sitikas abitult jalgu siputada ja oodata, kuni keegi sind suvatseb jalule tõmmata.

7 Comments:

  • ja jah.... mul on alati selline tunne, et kui keegi tuleb ja küsib, et kas ma olen Krista, siis ma olen midagi kurja korda saatnud.... ja seda meeldivam on, kui ei ole :)))))

    aga mina triibikut küll sellisena ette ei kujutanud ;)... aga nüüd ma siis tean, et ta on nagu filmi in America ema :))))...

    aga oli meeldiv kohtuda/tutvuda :)))

    By Blogger krista, at 6:34 PM  

  • No nii hästi pole mulle öeldud aastast 1990, mil keegi poiss hüüdis mulle Vabaduse platsil: "Hei, Sinead!" Kusjuures mul polnud tollal üldse nii lühikesed juuksed, küll aga radikaalne tukk, must maani mantel ja tanksaapad.

    By Blogger triibik, at 9:45 AM  

  • see on huvitav fenomen jah, et kui loed teiste blogisid, siis mõned tüübid tunduvad nagu vanad head sõbrad:)

    By Blogger Anu, at 9:50 AM  

  • lihtsalt info korras: selle kidzone'i tegi oma mehega meie ühine kooliõde, veel täpsemalt minu kunagine pinks liis. väike maailm:)

    By Anonymous Anonymous, at 6:19 PM  

  • kuule jah, ta astus ligi ja tuletas mulle meelde, et ta on ühtlasi mu klassiõe täditütar. ja mulle tõesti meenus läbi udu midagi. väga naljakas, tavaliselt olen mina see, kel teiste näod meelde jäävad. aga väga kihvt oli seal.

    By Blogger triibik, at 7:07 PM  

  • dzhiis, ma käisin praegu imdb-s vaatamas, milline triibik välja näeb. pole nimelt seda filmi näinud. äkki tasuks tirida ja vaadata?

    By Anonymous Anonymous, at 2:29 PM  

  • oi, film on väga hea, aga ega mind mu lemmiku samantha mortoniga suurt midagi peale soengu vist ei ühenda. no kui valida, kas ma olen mortoni või nicole kidmani nägu, siis tõesti mortoni.

    aga film on tõesti hea.

    By Blogger triibik, at 4:10 PM  

Post a Comment

<< Home