uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Friday, November 03, 2006

Kui müts on hõre nagu Trianglil, siis tasuks ehk sellele käepärastest vahenditest vooder meisterdada?

Mis muidugi meenutab mulle mu kunagist imelist krepp-paberist mütsi, mis oli üles ehitatud nailontrussikutele. Algkoolis oli näärinäidend kommidest. Mina olin see komm, kes hõikas saaliuksel seisvale kommile: "Kas tuleeeeb jubaaaa?" Ja teine komm, mu pinginaaber, pidi hõikama: "Ei tuleee veeeeel!"

Ema oli saanud tutvuse kaudu Marxi puiestee lillepoest (sellest, kus nüüd müüjad põhimõtteliselt alati leti taga kartulisalatit ja viinerit näost sisse ajavad) ülidefkat krepp-paberit - ja veel millisel kujul! Erivärviliste volangidena, mida eriti pepsidele asaleapottidele ümber keerati. Ja leidlik nagu ta oli - no tollal pidid kõik emad väga leidlikud olema, aga minu oma oli kõige-kõige -, ehitas ta mu vanadele väljamaa nailontrussikutele (mis olid nii ilusad värvilised, mitte nagu mingid Marati soolikad, aga jube ebamugavad) üles superuhke volangilise krepp-paberist mütsi.

Pinginaabril oli kah šeff müts. Torukujuline, lõua alt rihmaga nagu husaaril. Ereroheline, samuti krepp-paberiga kaetud. Ausalt öeldes oli mul väike kahtlus, et järsku tema oma on šefim. Aga tegelikult ei olnud.

Tegelikult tahtsin rääkida, et kuulasin Oravakese õpetust reedeõhtusest koristamisest ja olen nüüd täielik kettaheitel koduperenaine! Eile, kui olin lapsed peaaegu maha löönud, mõtlesin, et on kaks varianti. Et kas ma hakkangi neid kogu aeg peksma ja nende peale karjuma. See on veidi ebaviisakas, eks. Või siis võtan end vinti ega tee nende pidevast kraaklemisest väljagi. Peale jäi teine variant, mis mõistagi teeb must kiiremas korras pätinna, aga no lastel jäävad kondid terveks.

Täna ostsingi pudeli rislingit külmkappi, et nädalavahetus mommie dearest'iks muutumata mööda saata. Aga siis tekis veel kaks mõtet. Esimene. Kui lastega koos küpsetada, siis nad ei ole teineteisel kõri kallal. No natuke aitasid, rohkem küll sebisid, aga ohjeldamatu kokkamise tulemusel olid nad lõpuks nii näljased, et kruttisid lõhekastme varjus sisse võrdlemisi vintske maheriisi. Ning peaaegu kumbki sõi peaaegu ühe šokolaaditükkidega muffini.

Ja siis teine mõte. Kui end üleinimlikult kokku võtta (ja polnud see nii hull midagi) ja koristama kukkuda, siis ma ei kuule läbi tolmuimeja nende kraaklemist. Ja laupäevahommikut saab ilma koristamisangstita alustada. Mõeldud, tehtud. Geniaalne, härra Hani. Täiesti võimalik, et pudel jääb täna kinni.

7 Comments:

  • mia ärkas täna hommikul kell 5. hakkasin koristama. kell 8 oli köik korras. mia läks öue ja nüüd on toas olnud köva tund aega, ja haisugi pole mu kasimisest järgi. aga mul on kaks pudelit veini.

    By Anonymous Anonymous, at 3:05 PM  

  • Miskuskes??? Millal mina? Kellele? Keda ma õpetasin?

    By Anonymous Anonymous, at 4:21 PM  

  • ohoo, orav ehmatas!
    tsiteerin su kommentaari 22. oktoobrist, mil koristamise üle kurtsin:

    "Mina, va kodune parasiit ja üdini purulaisk inime, kaatserdan oma elamises ringi reede hommikuti. Ja unistan kah koristajast. Aga nii mõnus on, kui sa tead, et veedad nädalavahetuse puhtas kodus. Ilmselt kah lapsepõlvest sisse harjunud asi, sest ema koristas alati reedeti. Ja laupäeviti küpsetas. Mmm."

    By Blogger triibik, at 4:30 PM  

  • Äi ehmand eriti. Lihtsalt mälu vilets, lappasin mõttes oma viimased kribamised läbi ja mitte ei meenund. A näe, kommentaarium läks sootuks meelest. :)

    By Anonymous Anonymous, at 7:27 PM  

  • Noo, pudel kinni? Lahti? Kinni?

    By Blogger Liisapereema, at 12:34 AM  

  • no muidugi lahti, sain meeltesegadusest üle. bbc "uhkuse ja eelarvamuse" DVD kõrvale sobis klaasike veini (ma olen tegelikult võrdlemisi ontlik, ei kuku pummeldama, iseäranis üksi) nagu .. nagu mr darcy elizabeth benneti kõrvale. nüüh! täna jätkub P&P eri keira knightley mulluse versiooniga.

    By Blogger triibik, at 12:55 AM  

  • www.kawaiinot.com

    Kui on tuju unwindida ja vaadata midagi ajuvabalt kawaiid (japanese for cute).

    By Blogger Kiisik, at 10:04 PM  

Post a Comment

<< Home