uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Thursday, October 26, 2006

Triangli blogist järeldub, et ma pole ainus, keda mütsiteema vaevab. Jah, mõtisklesin minagi eile mütsindusest, kui bussis nii palav oli, et pidin oma uue nokatsi ära võtma. Ajalehepoisi nokats on tviidisarnasest materjalist, hõbeniidid sees - ma oleksin eelistanud pigem hõbeniitideta varianti, aga no kui inimene ostab mütsi, helde taevas, Naomi butiigist (mujal pold midagi), siis peab ta hõbeniitideks valmis olema.

Muidu tore müts, aga kui pikalt kanda, tekitab laubale punase vorbi, mis pole kuigi seksikas. Ja vajutab mõistagi juuksed ludusse. Mitte et mul neid väga oleks. Aga peab ilmselt ette võtma mütsi venitamise aktsiooni.

Mu kaks viimast soni on Tarmo üle löönud. Esimene varastati tal Avenüü kohvikus öösel kell neli ära. Õnneks oli maksnud Kaubamajas umbes 16 krooni ja oli veel pealegi naiste oma. Paras vargale, käib naistemütsiga, höhöhöö. Teine soni on hulga peenem ja kallim, seemisnahast, seest karvane. Vada temaga on siuke pikantne asi, et sees on säärane serv, mida saab välja keerata, et kõrvadel soe oleks. Väga praktiline serv, sest kõrvadel on tõesti soe. Aga natuke rõve serv kah, nii et söandasin sellega ainult kõrvalistel tänavatel või pimedas kõrvu soojendada. Sest see meenutas mulle meie ühistu esimeest ja teisi ontlikke vene mehi, kellel on jope (mille alt võib välja kiigata ka pintsakuserv) ja viigipüksid ja portfell. Ja jope all V-kaelusega nööbitav kampsun.

Nojah, aga see hea soe soni on sügisel liiga palav (ja ma olen tast moraalselt lahti öelnud nagunii), sestap oli vaja mingit õhemat mütsi. Kui külmaks läheb, tõmban pähe oma karvase kunstiteose (mõni võiks öelda, et pussaka) v stõlje Anna Karenina või vürstitar Anastassia, mille soetasin mõni aasta tagasi, muidugi-muidugi, Rocca al Mare laadalt.

Ei, see laat on ikka üks hea asi.

8 Comments:

  • mütsidega on jah raskusi. et juuksed lähevad ludusse. ja mõni müts ajab otsaesise hirmsasti sügelema. nüüd on õnneks mõnusaid nokatseid, kus on ka pea jaoks ruumi. ja juuste jaoks.

    siiski talvel külmaga on minu retept soojad kõrvaklapid ja kapuutsiga mantel. see töötab alati.

    By Blogger annushka, at 12:02 PM  

  • meil kaotas jaak just eile jälle ühe minu mütsi ära. õnneks mul on neid veel. aga suure lillega varianti ta (õnneks) laenata ei tahtnud. eks siis läheb läkiläki käiku.
    kas see prussakas on see must, millega sa ükskord pere ja kodu pildi peal olid? rõdul vankri ja raamatuga. see on küll igavene peen müts.

    By Blogger maris, at 3:32 PM  

  • nii. nüüd on mu suure lillega müts ka kadunud. einoh.

    By Blogger maris, at 11:17 PM  

  • nii, sünnipäevapohmellis pereisa pani lillega mütsi pähe! kus seda kuuldud on, kus seda nähtud, vasjake vastab, mis isa poolt tehtud! aga hea meel, et teisteski peredes mütsivargusi esineb.

    ei ole prussakas, on pussakas (kust selline freudian slip?), ja mitte must, vaid mustade mõtetega burgundiapunane, kui nüüd peenelt väljenduda niimoodi. aga teil on väga terav silm, proua emaisaleevike ;)

    By Blogger triibik, at 11:23 PM  

  • Varga peas peaks müts ju ... põlema?

    By Blogger Teet Identi, at 12:37 PM  

  • meil jälle öeldakse selliste "ühistuesimehe kampsunite" kohta lakooniliselt "George'i kampsun"

    By Blogger AV, at 7:27 PM  

  • mõlemad mütsid ilmusid välja. mitte küll kodust, aga nüüd on nad tagasi.
    ma ise ka imestasin, et kuidas müts saab prussakas olla. aga mõtlesin, et küllap siis saab.

    By Blogger maris, at 12:41 AM  

  • meie perel vist pole seda 'pede ja kodu' numbrit :(

    By Blogger Liisapereema, at 2:16 PM  

Post a Comment

<< Home