uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Friday, November 10, 2006

Triibiku tänane tootetutvustus.

Örtbuljong Herbamare firmalt A. Vogel. Olin paar korda ostnud Rapunzli ökopuljongikuubikuid, aga neil oli mingi kõrvalmaitse, mida ei mina ega mu väiksed koletisekesed ei sallinud. Nüüd aga leidsin Herne tänava ökopoest imemaitsva puljongi. Roheline purk siuke 80 krooni kandis. (Kirjutasin "kraani kondis"). Tänu sellele ja Ökosahvrist soetatud mahehakklihale õnnestus mul eelmine nädal vaaritada totaalselt öko supp, mis maitses totaalselt hästi. Nii hästi, et Miina otsustas korrata oma titeaegseid tempe ning nõudis päeva jooksul neli kausitäit. Hakkas suure jauramisega juba hommikul pihta.

Veel leidsin eile Kaupsist Anni poest punase päevakübaraga rohelist teed. Võiks ju praegusel hooajal päris kasuks tulla. Kotitee, nagu mulle, vanale mazoolile, vabalt sobib.

Nagu Triangel, olen minagi raamatupoes meelisklenud. Ah, mis ma valetan, tuiskasin korraks täiesti sihipäraselt läbi ja haarasin Viivi Luige esseedekogu. Mul on temaga ikka mingi värk. Vahel käib ta mulle närvidele, aga tavaliselt sunnib ikka mingile mõttetegevusele. Järelemõttetegevusele.

Ja täna-üleülehomme peaks saabuma Kriso kaudu tellitud pamp, sees kaks raamatut. Mõnulen juba ette ...

1 Comments:

  • ehh, ma ka ei tea, millest see nüüd siis tingitud on, et minagi panin mitu raamatusoovi teele. ilmselt pikkadest pimedatest õhtutest. noh, muidugi meeldib mulle suvelgi raamatuid lugeda... aga raamatupoodi ma ka praegu ei satu. tuleb siis tellida, mis parata. aga eestikeelsete raamatute on valik väike. ohh... ootan ikkagi pakki.

    By Anonymous Anonymous, at 6:15 PM  

Post a Comment

<< Home