uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Monday, November 13, 2006

"Kolakat saate, mitte pärnaõieteed!" Mul on hea meel, et issi on kah õhtuse kammaijaa pärast endast väljas. Ise olen esimest korda taandunud kööki ja teen nägu, et tõlgin raamatut. Ja issi, kes tavaliselt istub, kõrvaklapid peas, suures arvutis ja laseb mul nende kahe väikese jubeda noormoori kambri vahet joosta, peab ise kaost likvideerima.

Olgu öeldud, et pärnaõieteed ei joo siin majas mitte keegi, käkkidest rääkimata. Eile õhtul nõudsid nad maksavorsti, mida samuti siin ei kohta. Täna tuldi vahepeal tagatoast mingi kuradi keeduvorstijutuga. Sisistasin köögist tigedalt, et tulemas ei ole ei keedu-, ei suitsu-, ei maksa- ega mingit muud vorsti, kui üldse midagi, siis ainult kolakat. Kord on kellelgi kakahäda, siis kurdab keegi punetust teatavas regioonis või ületamatut igatsust emme musi järele. A no kui emme on käinud juba n korda musisid jagamas, tekke peale panemas ja anumas, et kõik teised emmed võivad nüüd ajakirja lugeda, aga näe, teie emme hakkas paksu raamatut tõlkima, halastage, mise-fucking-reeeeeeere, siis ...

"Ei lähe pissule!" röögatab nüüd issi nooremale sitavankale, kes seab end juba vähemalt kolmandat korda poti peale. Ei, sõna "sitavanka" vihjab teoreetiliselt mingilegi produktsioonile, a no sittagi. Saundträkk meenutab seatappu. Saaks köögiukse lukku panna, oleks jube mõnna! Või järsku saaks esikukappi endale mingi pesa teha? Punetagu või munetagu, mina välja ei tuleks!

5 Comments:

  • Üsna samamoodi nägi asi veel pool tundi tagasi välja meie kodus. Mina üritasin lõpetada projektide hindamist, samal ajal hõikus Suur Poja oma pesast kõikvõimalikke soove, äratades ka juba tukkuma jäänud Puugi, kes oma häälest ära häälel krigisema hakkas. No jookse nagu tolvan toas tuppa, katsu siis sedasi keskenduda.
    Samas sai täna nalja ikka ka. Vaatasin Poja käsi ja hüüatasin, et nii mustad! Ja miks küünealused rohelised on?!? "Sest roheline sobib hästi mustaga kokku", teatati mulle asjalikult.
    (PS!seekordne word verification`i tähekombinatsioon kõlab üsna õhtule sobilikult: yjngyh)

    By Blogger kalake, at 10:51 PM  

  • mis raamatut sa tõlgid? küllatulek suurendaks kaost vist veelgi? sel nädalavahetusel tuleb meile vanaema lõunavabariikidest, siis ei saa me muidugi ise.

    By Anonymous Anonymous, at 9:06 AM  

  • rmt on ali smithi "the accidental", aga külla tohib ikka tulla. nädalavahetus ei klapi ka meile, ju siis edaspidi.

    By Blogger triibik, at 9:17 AM  

  • mul õnnestub teinekord niimoodi arvutist LOSTi vaadata, et klapid on peas ja õrnalt-õrnalt kostub mingi taustamöll, aga filmi hääl on ikkagi tugevam ja siis ma mõtlen, et oi kui mõnus...:) Hr.Abikaasa muidugi siis tavaliselt ka halastab mu peale ja tegeleb jõngermannidega ise, aga hiljem ei mahu talle pähe, kuidas ma niimoodi saan?! Vaatan mingit filmi, samal ajal kui lapsed...? Noh, nagu mina ei võikski endale seda lubada, mida tema kogu aeg teeb enamvähem?:)

    By Blogger Anu, at 10:32 AM  

  • ma ka ei saa aru, kuidas nad nüüd pimedal ajal ei suuda uinuda - üks ringi kõndimine ja soovide/pretensioonide esitamine - teevad voodist teise päeva otsa. Kõige hullem, et nad keeravad oma toa täiesti segi ja siis torisevad, kui peavad järgmisel päeval koristama. Oskar: Mulle tundub, et sa ajad meie toa öösel segi ja meie peame koristama. Nojah...

    By Anonymous Anonymous, at 11:17 PM  

Post a Comment

<< Home