uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Monday, November 20, 2006

"Ma tahan laulupäikeeeest! Ma tahan LAULUPÄIKEEEEST! MA TAHAN LAULUPÄIKEEEEEST!" Bussi esiistmel, valju ulgumise saatel. Tuleme Miina esimeselt teatrietenduselt "Jussikese seitse sõpra". Päike läks lava taha, põhjustades lõpmata ahastust. Äärmiselt alatul kombel vaikib Mii seni, kuni komm suus sulab, ja hakkab siis jälle lõugama. Ja emotsionaalse intelligentsuse tippnäide: suur õde valib just selle olukorra, et hakata nõudma: "Emmeee, ma tahan hamstrit! Ma tahan hamstrit! Emme, ostame hamstri!"

Kodu tundub tõelise rahusadamana. See tunne jõuab kesta umbes viis minutit, sest vaene Mii põrutab peaga vastu seinanurka ja saab golfipallisuuruse sinise muhu. Oh sa saadana silmamuna, on see vast muhk. Ja on see vast nutt. Lõpuks pikutame teineteise kaisus suure voodi peal ja rahuneme, vaadates, kuidas kajakad, tuvid ja varesed sinitaeva taustal ringi seerivad. Miina küll väidab kurjalt, et tuvi pole lind, aga nutt jääb ikkagi järele ja kõrvad saavad pisaratest puhtaks pühitud. Sokiga. Mis on muuseas puhas.

Ei, kauneid hetki on kahe lapsega ikka ka, ausalt.

4 Comments:

  • on muidugi:)
    eile suusit söötes hakkas ta nagu tavaliselt tüli üles kiskuma ja jonnima, ja siis mul turgatas pähe teda päkapikuga ähvardada:) et näe, vaata, päkapikk just käis akna taga vaatamas, kui hea laps sa oled! siis ta juba rääkis ise ka tõsimeeli, kuidas ta valget mütsitutti näeb jne.

    By Blogger Anu, at 12:18 PM  

  • Ootan juba detsembrit, sest kui komm sussis, kargab Mirr hommikul voodist üles nagu kukupai.

    By Blogger triibik, at 12:45 PM  

  • meil gordoni prekoolis üks ema ütles kah.... et tühja sest aktiivsest kuulamisest ja mina-sõnumitest... nii nagu päkapikk ei mõju ükski asi... jälle vähemalt 2 kuud hooleta ;)

    By Blogger krista, at 4:49 PM  

  • meilgi läks täna hommikul päkkar loosi. et varsti juba hakkavad piilumas käima, seega tuleb virinata riidesse panna. no mõjub.

    By Blogger kalake, at 11:04 AM  

Post a Comment

<< Home