uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Tuesday, December 05, 2006

Julgen ma "Paha maad" vaadata või rikun põhjalikult tuju ära? Luksun öösel nutta, silmad pahupidi? Peaks ikka jääma oma liistude juurde - homme on telekast plikapõlve märg unelm "16 küünalt", paari päeva pärast tuleb Soomest "Breakfast Club". Siit puuduvad vaid "Pretty In Pink" ja "Püha Elmo tuled", siis oleks komplekt koos. Jajah, ja "Ferris Bueller's Day Off". No näis.

Hommikul: ah, ei olnud mul siin mingit nutta luksumist. Hea film oli küll.

8 Comments:

  • mul on ka paha maa sõbra käest laenutatud, juba mitu kuud on, pole veel julenud vaadata. peaks vist kellegagi koos vaatama, siis saab võimalikud halvad emotsioonid koos läbi arutada... pidi ju iseenesest hea film olema. ma olen üldse hirmus vähe soome filme vaadanud, miskipärast ei tõmba. kodus on ka ise ostetud rukajärven tie, mida ma pole ka veeuputuse kartuses veel vaadanud.

    olen ikka jänku küll...

    By Anonymous Anonymous, at 11:29 PM  

  • oli ikka masendav küll, ma pisut nutsin, aga ma olen ka üli-väga vesine kui asi puudutab lapsi ja nenede hätta jäämist. Kartsin, et rikub ka rahuliku une, aga siiski seda ei juhtunud :D.

    By Anonymous Anonymous, at 11:07 AM  

  • jajah, kui lapsed filmi algul mängu tuuakse, on selge, et mingi ilge kamm tuleb. see on nagu püss seinal. eks ma poetasin kah ikka pisara.

    By Blogger triibik, at 11:26 AM  

  • Sel aastal Oscari saanud ameeriklaste Crash oli analoogiline, lausa uskumatu kuipalju sarnasusi. Soomlaste alatoon aga muidugi kordi masendavam. Löpuks juba oli häirivalt läbinähtav teadmine, et köik läheb sihipäraselt vöimalikult halvasti.

    By Anonymous Anonymous, at 11:33 AM  

  • jajah, kui mõtlema hakata, siis tõepoolest sarnanes "crashiga". mul on sel nädalal veel teine soome tõelisuse laks plaanis, uus kaurismäki. ega seegi lusti ega lillepidu paku. aga taas kord tabasin end mõttelt, et soomlased ikka oskavad. ja et milline vahe võrreldes louhimiehe varasemate seksitrallidega.

    By Blogger triibik, at 12:04 PM  

  • ma vaatasin seda täna hommikul ja karm oli liialt mu jaoks. nutu kiskus ka lahti.

    By Anonymous Anonymous, at 7:25 PM  

  • ohhh millised nostalgilised "noorusaja" filmi meenutused :))))... aga kuidas "dirty dancing" sealt reast välja jäi?

    By Blogger krista, at 8:11 PM  

  • mina ei vaata praegu pahasid filme!!

    By Blogger krista, at 8:12 PM  

Post a Comment

<< Home