uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Friday, December 15, 2006

Ma olen õnneks kergesti rõõmustatav.

Vedelen mina diivanil, kael kange ja pisar silmanurgas, mõeldes, et oh kui väsinud ja mida kõik veel tegema peab ja et jõulukeeks, mis võiks juba mitu nädalat kapis kükitada, pole seal veel mette, ja et piparkoogid, issand, millal ma neid küll teha jõuan, ja veel need jõulukaardid, ah, okei, Eesti omadega on veel aega, aga need paar välismaa oma, need peaks ju ära saatma juba, ja midagi tahtsin veel ju juurde panna, mis, pildid, pagan, ei pilte ei jõua küll enam ilmutada, no kus ma nüüd neid enam, ma ei oska digikat ju plaadi peale võtta ja millal ma üldse nendega linna peale jõuan, kus ma enam, ah, kõik on perses, nüüd on veel üks artikkel ka teha ja raamatut pole üldse jõudnud tõlkida, ja nädalavahetus tuleb ja koristama peab, okei, homme on pidu, ehk on tore, aga ikkagi, kurat, nii väsinud ja tüdinud, ja mu isiklikus jõulukalendris polnud täna 15. akent, sest selle oli Miina oma kunagises toorutsemishoos tühjaks teinud, okei, nüüd ta on nii tubli olnud, ei mingit rüüstamist, aga ikkagi, tahaks kommikest, merekivikesed, need seisavad riiulis, keegi ei taha, ise ka ei taha enam, nii kuradi paksu koorikuga, suhkur krigiseb hammaste all, ah, pagan, millal ma seda artiklit nüüd veel täna


ja siis loen telekavast, et esmaspäeval on "Matti: põrgu kuulub kangelastele" - ja tuju on hoobilt hea!

9 Comments:

  • mul pole isegi Mattit vaja, piisab su blogi lugemisest ;)
    muidu on tuttav tunne. ja kui siis ükskord hädakisatulva katkestan ja tegutsema hakkan, siis tuleb välja, et polegi hullu, kõik saab korda..

    By Anonymous Anonymous, at 11:16 PM  

  • Aga sa saada pildid ilmutusse otse arvutist, polegi ju vaja plaadile ja linna peale nendega minna. Digifotot kasutame meie:
    http://www.digifoto.ee/send-picture/?PHPSESSID=70ad30c4ec4f5414d483411c56c5a377

    By Anonymous Anonymous, at 10:20 AM  

  • Kulla Triibik sinu blogi lugedes tunnen ma ikka ja jälle, et olen ka ainult inimene ja üle oma varju hüppamisega võib vaid liigesed paigast nihestada. Ilusaid jõule(ja poes on keekse küll)!

    By Anonymous Anonymous, at 1:36 PM  

  • geniaalne, anonymous, juba saatsin ära!

    By Blogger triibik, at 5:39 PM  

  • Piiks, see anonüümne geenius olen muidugimõista mina, polnud tookord sisse logitud:) Hästi mugav on see saatmise värk jah.

    By Anonymous Anonymous, at 10:10 PM  

  • Jeesus, jeesus, kas veel kellegi kodu on küpsetamata piparkookide hõngu täis...?

    By Anonymous Anonymous, at 9:10 PM  

  • ja mina saadan samamoodi oma arvutist pildid photopointi ja nemad on nõus need isegi mulle postiga koju saatma, kui ma järgi minna ei viitsiks :))).....

    aga mina ei tee midagi.... ma ei osta isegi ühtegi jõulukingitust, sest mul on hea vabandus olemas ;)

    By Blogger krista, at 9:58 PM  

  • krista: no teie perel on suurim kingitus juba käes!
    aga fototeemal: see digifoto on üsna kallis k-arvutisalongiga võrreldes, aga viimases läheb jälle palju rohkem aega. süvenen veel photopointi saladustesse, mis hinda nemad pakuvad.

    By Blogger triibik, at 11:13 AM  

  • krista muidugi valetab, kuna nägin teda järve selveris arutult shoppamas. tormas teine pea laiali otsas ja ajas jõulukinke korvi.

    By Anonymous Anonymous, at 6:42 PM  

Post a Comment

<< Home