uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Friday, January 19, 2007

Mul on selline kiiks, et mulle meeldib õues süüa. Kõndimise pealt. No praadi vast mitte ega mannakreemi, aga pirukat iga kell. Soolast, magusat. Tarmo seevastu armastab kodus nosida, aga mulle on mõte purksi (ma õppisin siit uue sõna, ettevaatust, see on väga ropp film, nii et peenutsejad hoidku eemale) kojukandmisest ja jahtunud peast söömisest talumatu.

Kaks viimast päeva on olnud paradiislikud. Eile tõeliselt plebeilik õnn: rämedas vihmasajus Paldiski maantee ja Sõle ristil BigMaci vohmida, nii et kapsaribad suunurgast väljas. Pime oli ka veel. Ja täna siis Selverist toodud minipitsaga bussipeatuses nahistada. Talvel on muidugi see jama, et ära jahtub. A näe, ikka meeldib.

Mitte et ma suur purksisööja oleks. Ma rohkem ikka pirukapede. Ja mõistagi on ülim nauding mekutada selle kallal latte-klaasi ääres. Aga sisemine siga nõuab vahel väljas söömist.

Eile vaatasin Soome "Idolsit". Väga tore oli. No kes võiks meie žüriis seksika ja kurja karviku osa täita. Pole olemas siukest meest!

9 Comments:

  • a mul on jällegi autos söömise kiiks. no kohe täiega meeldib. ja kolmesel on ka suisa tingitud refleks, et niipea kui auto ukse kinni tõmbab, on kõht karjuvalt tühi. seepärast on meil autos alati miskit toitu varuks. kui mitte võileiba, siis kõrsikut ikka. ja seepärast näeb me auto üsna prügimäe moodi välja. eriti šeff on muidugi üksi sõites nosida. siis saab mugida šokolaadi ja muud paremat kraami, mida ju laste peale ei raiska:)

    By Blogger kalake, at 7:29 PM  

  • oo, mullegi meeldib autos süüa! linna vahel mitte, küll aga pikematel sõitudel. sõidud algavad alati sellega, et statoilist tuleb võtta bentsu ja lastele kõrrejooki ja emmele miskit pirukat, soovitatavalt mandlicroissant'i. mis on seal muidugi vintskevõitu, aga see on autosõidu võlu ;)viimati mugisin teel jõhvi mingit hiiglaslikku kebabi, nii et lõuad kanged.

    By Blogger triibik, at 9:35 PM  

  • mulle meeldib juua autos statoili lattekohvi (on müügil väga vähestes statoilides) ja süüa midagi head aga nii, et ise juhtima ei pea. seda mõnu juhtub kahjuks väga harva.

    By Anonymous Anonymous, at 12:04 AM  

  • noh ja istuda kõrvalesiistmel nii, et tõmbad jalad ka pingi peale ja istmesoojendus on natukene sees ja tagaistmel lapsed magavad või neid seekord polegi kaasas.

    By Anonymous Anonymous, at 12:06 AM  

  • mul on need kõrvalistme mõnud, sest mina ju juhtida ei oska. veel. seda varianti meil polegi vist, et pikal otsal lapsi taga poleks, aga kui nad veel magavad ja mina saan lugeda ja saia süüa ja kohvikest rüübata ... mmmm ....
    siis on meil veel see kiiks, et võtame plaadile mõne kuku raadio vana külalissaate ja kuulame pika sõidu peal seda. või ööülikooli. mirr on ikka veel vaimustusest enn kasaku lausest "mis on makus ja kõllane?".

    By Blogger triibik, at 11:58 AM  

  • noh... minu jutt on juba ära kommitud, nii et polegi midagi lisada.... kui et mulle meeldis enne roolis lugeda... võtad ajalehe rooli peale ja valgusfooride taga loed. Seda ohtu ei ole kunagi, et tagumine auto unustaks signaali lasta, kui ma väga süvenen ja kui unustabki, siis seda kauem saan mina lugeda :)

    Väiksena, kui me maale Valka sõitsime, siis enne Viljandit meile süüa ei antud... kole piin oli küll ilma söömata nii kaua sõita. Ja nüüd ma võin kasvõi kodu ukse ees sööma hakata kui ma tahan ja minu lapsed ka!!!... see on see võlu, kui ma ükskord suureks kasvasin!

    PS: ma just vaatasin, et Mirri auks on just üks teatrietendus lavale toodud....vedas;)

    By Anonymous Anonymous, at 1:01 PM  

  • oot, kristake, valgusta mind palun! ma tean ainult miriami filme, aga mis näitemäng?

    By Blogger triibik, at 1:18 PM  

  • http://www.vatteater.ee/htdocs/index.php?op=&pg=Page&storyid=2007/1/16/149

    aga palun!!!!

    By Anonymous Anonymous, at 1:59 PM  

  • Minul oli keskoolist külge jäänud tänaval saiakese nosimise komme. Vanasti jäi kooli tee peale putka, kus müüdi juustu- ja võisaiu ja moskva saiu. See komme on siiamaani. Ma nosin linnast koju sõites trollibussis. Aga see ootamatu tühjakõhu tunne tabab mind alati metsas. Seal peab raudselt olema söök jook kaasas. Ja metsa sõites alustan ma alati söömisest.

    By Blogger Lupetta, at 6:09 PM  

Post a Comment

<< Home