uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Tuesday, February 06, 2007

Lapsed on elu õied.

Lapsed ajavad hulluks.

Häbiväärselt palju on päevi, mil kirjutan kahe käega alla teisele väitele. Ma tõesti ei kujutanud ette, et elu lastega selline on. Ja kõik on ju niiöelda korras, keegi pole ... ptüi-ptü-ptüi. Lihtsalt päevast päeva üks kohutav kraaklemine, kriiskamine, nõudmine, vaidlemine, ignoreerimine.

Muidugi olen ma isekam kui mu oma ema. Ma küll ei mäleta, et ta oleks mu ees ukse kinni löönud ja raamatu või "Seksi ja linnaga" voodinurka kobinud, et oma privaatsuseportsu kätte saada. Ei midagi sellist. Eks elu oli talle pahupoolt juba näidanud ka, ta oskas tänulik olla. Erinevalt minust, kes ma leian end aeg-ajalt mõtlemas, et oleksid nad juba suuremad ja ma saaksin rahumeeli oma asjadega tegelda.

Aga siis pole nad ju enam nii nunnud. Siis ei joonista keegi majale patse pähe nagu Mirr kunagi. Ega räägi, et emme tissi peale peab hapukapsast panema, nagu Mii täna. Siis nad hängivad Viru Keskuses ja ahastavad mõttetute dude'ide pärast.

Kuidas suure pere emad hakkama saavad? Ja need, kelle lastel on väike vanusevahe? Ma küll tunnen vahel, et nüüd aitab ainult Supernanny, sest minu jõud enam üle ei käi. Ja ise, lollakas, vahin samal ajal, silmad kilamas, pisikesi beebisid.

11 Comments:

  • lugesin just viimased 3h (KOLM TUNDI JÄRJEST) Sinu varasemaid sissekandeid...jõusin u 5 esimest kuud läbi vaadata, sest kõik kommentaarid ja viited ja lingid tuli ka ära vaadata ja üks viis teiseni....ise mõtlen, et kas mul tõesti pole midagi muud teha...ja teine pool minust mõtleb, et ega mul raamaturiiulis pole niikuinii miskit nii hääd lugeda ja televusserist tuleb ka Sinu lugudega võrreldes ainult jama!...võibolla siiski mõtled raamatuüllitamisele?!...aga selle lasteteema peale...minu ema ütles alati, kui me õe ja vennaga(kõigil vahet u aasta ja 2 kuud) miski sigadusega hakkama saime( seda ei juhtunud just harva)...et küll teie omad lapsed teile ükskord tasuvad ...mitte et see meid vähem sigadusi tegema oleks pannud...aga võibolla on asjal oma point olemas.?!...jaksu igatahes!

    By Anonymous Anonymous, at 11:58 PM  

  • nyyh, liigutav, aitäh!

    By Blogger triibik, at 12:21 AM  

  • väga tuttav lugu...:)

    By Anonymous Anonymous, at 9:30 AM  

  • Väga, väga, väga tuttav lugu! Kui nad on parajasti oma nummis olekus ja toimetavad oma väikeste laste armsaid toimetusi, poevad kaissu ja kallistavad ja räägivad oma väikese inimese suuri mõtteid, siis on selline tunne, et nii võikski jääda. Oleks, et nad iial suureks ei kasvaks. Ja samas, nad kraaklevad ja tülitsevad nii, et maa must, siis jälle mõtled, et saaks ometi rahu ja vaikust ja oma elu elada. Ja sama siin - kogu see ahastus, mis nad tihtipeale tekitada suudavad, ei takista "tahan kaaaa!"pilguga beebisid piilumast...

    By Blogger Evelyn, at 9:58 AM  

  • oh pai triibik! kui üli-väga-hästi tuttav ja arusaadav arutamine see sul täna on. kui mul oleksid patsid (nagu mirri majal), siis ulatuks mu naeratus patsideni välja :)

    By Anonymous Anonymous, at 11:47 AM  

  • ma püüan igal õhtul u 19-21 vahel end nähtamatuks teha ehk küllaltki liikumatult omi asju teha. Selleks ajaks panen kõrvad ja silmad ja suu suhteliselt lukku. pärast nn ema-aega on alati kui tuulispask purenud nii koduruume kui lapsi.
    Noja väikesest heledapäisest tütrest unistan ma ikkagi, kes istub lokkis patside, välkuvate ripsmete ja õhuliste satsidega minu kõrval ja uurib raamatuid. Ma ei tea, kuidas saadakse selliseid lapsi.

    By Blogger lugeja, at 12:57 PM  

  • sain liisbeti kommentaarist innustust ja lugesin ühe hingetõmbega blogi esimese aasta läbi:) aega ei võtnud, aga viiteid ei avanud ka:) võimas:D

    By Blogger Annu, at 1:07 PM  

  • mul on ju aint üks liisa, aga ikka mõtlen Oma Ajast, tahaks peale tööd pikutada või lugeda või rahus koduperenaisi vaadata. kui liisa rahu ei anna, siis võtan end kätte ja hambad ristis pakun: lähme vanni pesema või vaatame ajakirja vms. imelik, aga tegutsemine aitab üle saada oma tujust, alati :)

    By Blogger Liisapereema, at 3:12 PM  

  • mina võin takkajärgi vigade paranduse korras (mida ju elus ei saa, paraku) öelda, et lapsega tuleb lihtsalt OLLA. Teed mingeid asju ja kutsud tema ka tegema. Pesed põrandat, annad talle väikse lapi, a´la. Kui selleks on juba hilja, siis küsid, mida tema sind tegema tahaks. Et koos. Üldse ei pea 24 tundi 'hea ema' olema ja täitsa normaalne on öelda, et 'nüüd mul on natuke aega endale vaja', mida sina sel ajal teha tahaks? Ema PEAB oma aja ka saama - nagu lapski.

    By Anonymous Anonymous, at 9:17 PM  

  • oehh jahh, jahh. Nii on. Ma ka tahaks supernannyt ja ma tahaks ise ravi saada ja pisikest beebit tahaks ikka ka veel. No tahaks ja tahaks, eksole. Mõistus on õnneks veel nii selge, et kolmandat kabajantsikut ei tule :D

    By Anonymous Anonymous, at 5:06 PM  

  • mul siis praegu veab :)))... mul on beebi, kes palju magab ja üleval olles naeratab või sööb.... ja teine peab ennast ka suhteliselt viisakalt üleval... näiteks pani päeval ise pidzaama selga ja läks magama, mis siis et kell pool neli....

    äkki jääbki nii.....(naiivne)

    By Anonymous Anonymous, at 10:15 PM  

Post a Comment

<< Home