uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Tuesday, February 13, 2007

Kui see polnud kaif, mida ma täna hommikul basseinis tundsin, siis olen ma Heli Lääts. Uhkes üksinduses ma konna panna küll ei saanud, mu õnne tumestas õige veidi üks inimtank, kellega ma olin sunnitud rada jagama. Aga ikkagi sada korda parem kui pühadeaegset Gangest meenutav rahvasupp, milles ma eelmisel korral hulpima pidin nagu pekitükk seljankas.

Üksikujumine sobib mulle. Lahkudes möödusin lastebasseinist, kus toimus groteskne sõu: vanamoorid olid paarideks jaotatud ning vedasid üksteist jämeda värvilise vorsti abil läbi vee. See meenutas mulle rasedusaegset horror-show'd Keskhaigla basseinis, kus ma oleksin äärepealt otsad andnud, sest mind sunniti, samasugune vorst obstsöönselt jalge vahel, pikki vahemaid läbima.

Aga tihtipeale on lõbusam seal, kus meid pole. Ilmnes, et kõrtsis, kust me laupäeval välja taganesime, sest seal möllas mingi kostümeeritud peletis, sai hetk hiljem rämedalt nalja. Mitte et haigetsaamine väga naljakas oleks, aga no andke andeks, vanainimene istugu kodus, mitte ärgu käigu jõmmipealinnas molli norimas.

6 Comments:

  • niinii, tundub et keegi on karmi järvelinna väisanud ja mitte meie juurde teed jooma tulnud! järgmine kord palun viga parandada:)

    By Blogger siuu, at 9:43 PM  

  • ;)

    By Blogger triibik, at 10:24 PM  

  • Kas Viljandi on jõmmipealinn? Mina mõtsin, et folgipealinn.

    By Blogger Lupetta, at 12:45 AM  

  • vanainimene ärgu pangu ökula kostüümi selga, vanainimene käigu ontlikult kampsis ringi.

    By Blogger Liisapereema, at 10:39 AM  

  • eks see folk sinna jõmminduse varjamiseks on viidud. eriti folgivabal perioodil tuleks kindlasti arvestada nö võõral näol väikese kähmlusega kauni viljandi nõmedates pubides. Aga ka lihtsalt vaiksel tänaval.

    By Blogger lugeja, at 10:55 AM  

  • üldiselt on vist jah jõmmipealinn:) vähemalt nii jääb uudistes kõlama. mina oma mitme-setme viljandi aastaga ei ole muidugi midagi taolist kogenud...
    aga soosaare trikki pean ma valimiskampaaniaks, hea viis esikaanele saada.

    By Blogger siuu, at 9:43 PM  

Post a Comment

<< Home