uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Thursday, February 08, 2007

Üle-eelmise teema lõpetuseks. Mäletate, kuidas Väikevenna ema "Karlssonis" närve puhkamas käis? No vat. Siis ma küll aru ei saanud, kuhu ta läheb ja miks. Tundus lausa loomuvastane. Kuidas üks ema niimoodi ära läheb? Aga säärane närvipuhkus peaks olema seadusega ette nähtud. Nädal emale spaas. Ja teine nädal emale ja isale koos näituseks välismaal. Tublid isad võivad kah nädala omaette närve kosutada. Ma siin rõõmuga märkan, et Tarmo ka juba tõstab laste peale häält. Muidu olin alati mina see roppsuu-röökur.

Aga roppsuud, jah. Meil on Mirriga vedanud, et lasteaiast pole roppusi koju tulnud. Aga Miina õpib nüüd kärmesti. Täna nähvas ta korduvalt: "Kulat!" See on siis emmelt-issilt õpitud. Neil kahel on omavahel kõiksugused kakanaljad, millele iga kord reageerida on lihtsalt võimatu. Ja siis sõimatakse teineteist kaalikaks. Seda, et hea toon nõuab irinat ja õiendamist, on Mii samuti aru saanud. Vaese mammaga kipub ta juba ülbitsema. Näiteks joonistavad koos ja mamma ei tee midagi nii, nagu Mii arvates peaks tegema. Eile korises ta kortsus kulmul: "Mamma, sa praegu oled minust loll!"

Mina sain veelgi võimsama tümaka. See-eest autoriteetse:
"Emme, sina oled lollpealik!" See oli siis, kui Mii ise oma lossi katki tegi.

7 Comments:

  • kõige suurem sõim, mille mina olen Leenalt saanud oli: emme sa oled kõik sõnad, mida ei tohi ütelda.
    Aga puhkus spaas - hädavajalik. See pidev seljaselamine ja rebimine ja karjumine ja jooksmine - ma noorena ikka imestasin, et kõik keskealised on nii tujutud ja tüdinud - nüüd enam ei imesta. Eriti õhtuti.

    By Anonymous Anonymous, at 8:33 PM  

  • Naljakas, lastel (mitte kõigil muidugi) on igasugu imelikud nn "kakasõnad" ja derivatsioonid kõva valuuta. Kui on ikka kõhutäis nende naljade üle naerdud, on suhtlemine ka kohe soojem ja lähedasem ja jää murtud.

    By Blogger Katariina, at 9:19 PM  

  • hmm, mõtlesin just, et meil huvitaval kombel see teatud sõnade kasutamine vähemaks jäänud. Suurim sõim on, kui tüdruk teatab vennale: Sa oled lollpea! Ja eile muidugi lihtsalt lambist hakkas leelotama: kaaakaaaa, kaakaaaa....
    Poiss aga proovib enda häält nagu noor koer haukumist, ja see huilgamine on tõesti tüütu, parem siis juba öelgu midagi pikantset:)

    By Anonymous Anonymous, at 7:57 AM  

  • Anu, meil oli täpselt samamoodi - et kui see kaka jutt tagasi tõmbas, hakkas Oskar ulguma. Aga seda tegi ta ka lihtsalt meelelahutuseks, no minu meelt see muidugi ei lahutanud. Ikka õiendasin, aga siis hakkas urisema ja tegi näoga ka nagu koer - no imelik ikka. Praegu on imekombel paus seda tüüpi lollustes.

    By Anonymous Anonymous, at 10:56 AM  

  • Meie kolmene on üldiselt suht siivsa kõnepruugiga. Kakanalju muidugi tuleb, aastane õde on vahel näiteks "kakapepp".

    Ja puhkuse poolt hääletan ka, kuigi ennast tundes tean, et ega ma rohkem kui päeva rahulikult ei puhkaks - tited ikka meelel.

    By Blogger kalake, at 4:15 PM  

  • leevikesel on ka sõnad "kuat" ja "aisk" igapäevases kasutuses. kuigi me väga suured ropendajad pole. aga eks autos neid sõnu ta minu suust ikka kuuleb.

    By Anonymous Anonymous, at 7:02 PM  

  • Arvestades eelnevaid rohkeid sarneseid kogemusi Anu ja Triinu lastega, pean ma ennast ka siis varsti ulgumiseks ja haukumiseks ette valmistama:)))Praegu meil eriti ei sõimata-ropendata, meil saab lihtsalt kolki, kui miski ei meeldi.

    By Blogger Evelyn, at 10:40 PM  

Post a Comment

<< Home