uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Thursday, February 22, 2007

Nüüd on pekkis! Keegi ei võind varem öelda, et 24ndama õhtul esineb Bon Bonis Lady Miss Kier? Ma hakkasin suurest nördimusest blogima praigast.

Heldene taevas, ma pean sinna ju minema! Nii, tulup õlult heita ja paljastada sukksaapad ning nahkpüksid, kiisupildiga stringidest rääkimata? Aa, hoopis mu efektne ja autentne vintage-kleit, mille ema 60ndatel õmbles! Teet! Nüüd on sinu võimalus! Meie kunagise popkarjääri nimel! Lähme!

Isversusverisversusver. Ma sain praegu paugupealt terveks.

Kuna mingi debiilsus ei lase mul linke panna, siis

http://www.youtube.com/watch?v=mKTCW4oxS6I.

1 Comments:

  • Eh, ma tuleks küll, aga, eee ...
    seksikas võrksärk
    ei lähe mulle enam selga!

    Lähen siis vist Eeesti Sünnipäeval hoopis maale sauna,
    Presidendi õlut jooma.

    Aga tervita Ms. Kieri!
    Sest just tema pärast on mu nimes (Teet Identi) kolm "E"-d!

    By Blogger Teet Identi, at 1:17 AM  

Post a Comment

<< Home