uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Wednesday, March 14, 2007

Meid oli eile kutsutud suurepärasesse Kidszone'i mängutuppa sünnipäevale. Käisime siis naistrioga, issi oli tööl. Sinna minnes olin küll võrdlemisi räbalas seisundis ja kujutasin ette, kuidas ma iiveldusega võideldes pean Miina järel lippama. Aga õeksed said ilma minuta suurepäraselt hakkama, hõrk tordilõik mõjus täpselt nii, nagu ta minu puhul ikka mõjub - toniseerivalt -, ja ühel hetkel avastasin endki liumäest alla laskmas. Vahepeal lösutasin täispuhutava lossi eestrepil ja mõnus tukk tuli peale. No ja muidugi mu lemmik - pallimeri, kuhu saab mauhti! pea ees sisse hüpata, lauldes: "Laintesse HEI-dan end!"

Õhtu tipphetked möödusid siiski selles hirmsas vingerdavas torus, millest meist ükski eelmine kord alla ei julenud lasta. Kõige toredam oli muidugi see, et Mirr sai hirmust üle ja tuiskas sealt, juuksed püsti ja elekter särtsumas, tosin korda alla. Ja ega ma kah kehvem vend olnud. Aga särakat saab seal ikka võimsalt.

Täna hommikuks oli Mirr Miinalt köhateatepulga üle võtnud, nii et ees seisab meeleolukas tööpäev kahe kraakleva lapsega. Avastasin, et Mirr on kinnitanud tüdrukutetoa ukse külge sildi "TKK Mirjam on kodus".

Mina: "Mida see TKK tähendab?"

"Tema Kuninglik Kõrgus."

7 Comments:

  • Pallimerega seotud eredaimad mälestused pärinevad Ruotsi laevast - TÜKKi meespere harjutas öist sukeldumist, üks abielusõrmus jäigi merre. Pallimerre siis.

    By Blogger kalake, at 11:32 AM  

  • just-just. pallimeri on jumalik magala. aga see täispuhutav loss oleks veelgi mõnnam ...

    By Blogger triibik, at 11:36 AM  

  • me ka käisime rootsi laeva pallimeres ikka öösiti, kui lapsed magasid.
    mida sa muudkui iiveldad, triibik????

    By Anonymous Anonymous, at 5:18 PM  

  • enne olen kah iiveldanud? ei mingit krentu stiili. mingi viirus vist üritas mind rabada, a ma nii vintske eit, ei õnnestunud.

    By Blogger triibik, at 5:57 PM  

  • no te läksite sünnipäevalapsele maksma 495 krooni ;).... selle raha eest tulebki möllata, muidu kui oleks seal nurgas mossitanud, oleks nagu tuulde vistud raha.

    Ma ei saa ikka veel aru, kuidas saab sünnipäeva pidada üks külaline maksab nii mitu krooni....

    By Anonymous Anonymous, at 9:29 PM  

  • Tere, Triibik. Teatan, et järjekordne ports kooliaegseid pilte on nagi.ee-s üleval, seekord inglise keele huviliste Riia-ekskursioonist. Koht on http://www.nagi.ee/photos/pikker9/sets/11009/.

    By Anonymous Anonymous, at 9:42 AM  

  • oh patšokke neid, mis lõppeda ei taha ... ja MIKS ma ometi selle kaheksakandilise autojuhimütsi olen ära visanud?

    By Blogger triibik, at 10:14 AM  

Post a Comment

<< Home