uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Thursday, March 08, 2007

Parandus: Mii pole mitte noor Kate Moss, vaid nahavärvile vaatamata noor Naomi Campbell. Me siin kõik kõnnime, pea õlgade vahel, ringi, kui maadamil sadismihood peale tulevad. Peab talle vist kah kohustusliku põrandaküürimise karistuseks määrama.

Ka Miina õrnutsemisel on tugev sadismimaik man. Poeb mulle kaissu akut laadima, torkab nina dekolteesse või kaenlaauku ja puhiseb seal tasakesi. Eile tõmbas alahuulega krudinal mööda mu käsivart, silmad õndsusest pahupidi. Aga siis lüüakse küüned sisse või vajutatakse oma priske põlvega kubemesse või kõrile, nii et nutta tahaks. Esinenud on ka hüppeid voodipäitsist ohvrile pähe või kõhu peale. Meie õrnusehetked lõpevad ikka sellega, et ma olen sunnitud ta voodist või diivanilt välja viskama.

Nuu, baabad, s praazdnikom siis!

7 Comments:

  • kõlab täpselt nagu meie kass.

    By Anonymous Anonymous, at 11:55 AM  

  • Kõlab täpselt nagu meie poja:)))))

    By Blogger Evelyn, at 1:24 PM  

  • nagu meie suusi... tuleb ligi, haarab kõrvust, tõmbab enda ligi, nühib enda põske minu oma vastu ja teatab: ma armastan sind! lase ma armastan sind!:)

    By Blogger Anu, at 1:39 PM  

  • s praasnikom, s praasnikom! mnooga nelkisid kah!

    By Anonymous Anonymous, at 2:19 PM  

  • ...ja nagu Puuk. A me saime Puugiga nartsisse ja kommikarbi. Mul pold muidu meeleski.

    By Blogger kalake, at 3:13 PM  

  • mul on kõik alati meeles. kõik need korrad, kus MINA pean lilli ja esemeid saama. aga tarmo nimepäeva unustasin häbiväärselt ära. täielik molkus olen.

    By Blogger triibik, at 4:16 PM  

  • Mina käisin lõuna ajal keldrikorruse puhvetis kana-klimbisuppi söömas ja pidin ennast surnuks ehmatama, kui üks vene päss mulle järsku roosi pihku surus ja s praazdnikom soovis. Tundsin ennast nagu Klaara Zetkina.

    Muzizid, tsikid!

    By Anonymous Anonymous, at 4:47 PM  

Post a Comment

<< Home