uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Wednesday, March 07, 2007

Juuksur pügas mind ja kiitis mu juuksetooni. Mina arvasin, et kisub nagu Garfieldi tagumiku kanti, millega on esikupõrandat pühitud. Sest granaatroot, või mida see karp mulle lubaski, fammfataalroot pole see muidugi absoluutselt. Aga tema ütles, et väga huvitav, ülimalt huvitav isegi, selline meehelgiga. No olgu siis seegi.

Vene juuksuri juures käia on ikka tore. Täna kõigutasin varvast hiti saatel: "Ja dura-dura-dura-dura-dura". Muidugi oli selles süüdi vääritu Jura-Jura-Jura-Jura-Jura, kellesse lauljanna armunud oli.

Ma olen jõudnud tööajast juuksuris käia ja Miina esimesel modellitööl. Honorariks sai noor Kate Moss kaks paari sokke ja kollase tõugukujulise õhupalli. Millele ma hetk tagasi arvutitooliga otsa tagurdasin. Monstermamman.

2 Comments:

Post a Comment

<< Home