uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Monday, August 07, 2006

Shokolaadi-espresso kook. Nutma ajab! Sure surnuks, nagu ütleb V! Ja raamat "Humble Pie" pirukavalmistamise zenist. If baking pie is Zen, then eating it is nirvana. Oh oleks ma ometi usinam (väike näpunäide: lõpetaks ehk netis töllerdamise?). Ega kaloripolitsei vist kah seda kooki ei lubaks, lohutan ma end. Keegi siin lubas hakata ujumas käima. Ega ometi see koogihimustaja?

Eitohieitohieitohi end killustada. See nädal kulgeb ju kodukaunistamise egiidi all (pesin vannis jalgadega trampides ära kaltsuvaiba ning ostsin valmis Vivatixi värvi mööbli võõpamiseks). Ja järgmisest nädalast taas palgatööd rügama. Ei saa must käsitöölist ega gurmeekokka, ma pean seda kogu aeg endale meelde tuletama. Mõned jõuavad kõike. Mis nipiga, huvitav.

4 Comments:

  • http://mafaldajurjevna.blogspot.com/2006/08/interlude.html#links

    siin on sulle üks küsimus. jõudu!

    By Blogger annushka, at 4:03 AM  

  • annushka, ma ei pääse sinu lingiga mitte kuhugi! see on kindlasti väga eksistentsiaalne küsimus ;)

    By Blogger triibik, at 10:29 AM  

  • on jah eksistentsialne! kate atkinsoni human croquet kohta, ma lugesin ta esmaspäeval läbi. aga ainult ühe korra ja ei saa millestki aru. tahtsin teada, et kas sina said aru, kes see pruunide juustega mees on, kellega noor isobel lõpuks kokku saab? see on vist sama mees, keda ta kohtab, kui ta "ajas tagasi läheb"? väga ähmane värk...

    et äkki sinul on sügavam insight asjasse?

    By Blogger annushka, at 11:21 AM  

  • oi, kui mul on ka mõni sügavam insight sellesse teosesse olnud, siis olen selle ammu ära unustanud. ma armastan raamatuid väga, aga mul on nende koha pealt täielik haugimälu.

    By Blogger triibik, at 11:59 AM  

Post a Comment

<< Home