uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Thursday, July 27, 2006

Nüüd, kus digikas on jälle töökorras, kaalusin enesepaljastuslikke fotoreportaaže stiilis "Minu köögiaken" või "Minu köögilaud". Jäävad ära. Jõle. No alustame näiteks köögi aknalauast (vasakult): puuviljakorv suure karvase päkapikuga, plekk-kandik kahe tomati ja ühe lasteristsõnavihuga, üle serva tolknev suurrätt, must (igas mõttes) teetass, sulavad kanafileed penoplastist alusel. Jne.

Või köögilaud (vasakult): Kroonika, mähe, kaks kotti leiba ja üks poolik kott sepikut, tühi kilekott Lätist toodud sõira jäänustega, must alustass vettinud melissilehtedega. Jne.

O horror horror. No tegelikult vedeleb köögilaual ka Päevaleht. Ja melissi ostsin ma koos piparmündiga täna Nõmme turult ja istutasin need kohemaid rõdukasti tüümiani ja selle teise mehe asemele, kes mul kasvamast keeldusid. Mu küllusliku basiiliku kõrval. Nii et mingid intelligentsuse ja usinuse rudimendid on veel säilinud. Pluss täiuslik enesevalitsus kaltsukas.

Rahaline seis on nigel. Jajah, ühel hetkel peavad need viis pesueset, mis ma Lindexist 417 krooni eest ostsin, kättemaksu ihuma hakkama. Koos Linette'i vanaroosa bokserikomplektiga. Ja Köögikiusatuste raamatuga. Alp oled sa, vana juust! Alp ja lohakas. Ja su säästurežiim ei ole midagi väärt. Jah, piirduda Spiritis kannu tee, ühe suure mahla ja kreembrüleega kogu pere peale, see on meil tõesti oivaline majandamine.

2 Comments:

  • Aga ülespildistatud Linette ja Lindex (kõlavad nagu kaksikute nimed, tyttö ja poika)?

    By Anonymous Anonymous, at 11:14 PM  

  • haa, gotcha. ei mingeid pilte vanainimese lotendavast ihust vanaroosas dederoonis! btw, suurim respekt värskete kirjatööde eest! veetsin täna nendega sulni õhtupooliku, hirmus söögiisu tuli ainult peale.

    By Blogger triibik, at 12:30 AM  

Post a Comment

<< Home