uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Wednesday, July 19, 2006

Suured päikeseprillid tasakaalustavad laiu puusi.
Miniseelikuid kandku vaid need, kelle kintsud kokku ei puutu.
Kui tahad, et keegi ei tuleks juttu tegema, vali paks romaan, mitte õbluke luulekogu.
Ära komplekteeri kogu rõivastust rahvuslikest esemetest.

Need ja teised sõbralikud suvesoovitused siit. Jah, ka bussireisile tuleb kõvasti lugemist kaasa võtta, mõistsin ma nüüd. Naeran alati Tarmo üle, kes tarib kaasa hunnikute viisi raamatuid, videoid ja plaate. Aga ise olin täiesti plindris, kui mu paks raamat Läti motellis ootamatult otsa sai. Säärane jõudlus tuli mulle täieliku üllatusena. Mulle, kes ma mai algusest juuni keskpaigani olin läbi lugenud üheainsa teose. Olin hommikustes pakkimistõmblustes "Siidi", mis on hea ja õhuke, kotist välja jätnud. Nagu pärast selgus, põrandale vedelema.

Ja õhtul, Läti karupeemotelli lukssviidis (kaks tuba, vann, punasest siidist voodilinad, rõdu), tabas mind kättemaks väärtkirjanduse väärkohtlemise eest. Lugemisvara lõpp. Vigisesin õnnetult, lugesin ajalehed uuesti ja tähelepanelikumalt üle - ja viimaks, oh seda naeruväärsust, võtsin raamatu uuesti ette. Nüüd lubasin endale, et loen lõpuks lõpuni ühe pooleli jäänud raamatu. Milleks see suvi siis on, eks.

Suvi on muidugi veel pulmade pidamise aeg. Läti kubises valges korsettkleidis pruutidest, kes komberdasid oma tikk-kontsadega mööda lossivaremeid ringi, leekpunaseks värvitud peaga ämm sabas. Saab siis reedel Pärnus imet näha! Ma olen elus nii vähe pulmas käinud, peab vist ikka kabedamalt kõndima või? Piddoseelik ja platvormid ja. Puhas pesu kah igaks juhuks, nudge-nudge. Pluss kotitäis mähkmeid, kalavinskeid ja kuivi dressipükse käkkidele. Oh seda pulmaglamuuri küll.

Mul tekkis küsimus, et kuidas rohkem kui kolme lapsega pered reisivad. Kaubikuga või? Ausalt?

7 Comments:

  • Leidsin Kristiinest kohustusliku lugemise meeleheitel (kirjutasin praegu kogemata "meheheitel")koduperenaisele - Cunninghami "Tunnid" allahinnatuna. Nii hea, et ei täi suurte tükkidena ahnitsedagi.
    Mis puutub kolme lapsega peredesse, siis, nagu Linnar Viik mainis, on ju kõik eluke korraldatud kahelapseliste järgi. Kolm last oleks justkui mingi anomaalia. Tõesti, hea küsimus: kuidas nad reisivad?

    By Anonymous Anonymous, at 9:42 PM  

  • huh meil on kolmekesi minneski juba auto maast-laeni täis laaditud, pluss katuseraamidel olev tavaar. alati kui kuskil tsumadane tuppa vinnan, siis vabandan ülejäänud seltskonna ees millegipärast kui juba seitsmanedaga saabun, hurjutan isegi, et saage ise lapsed siis vaadake kuda on. seega on meile juba müsteeria kahe lapsega reisimine.

    By Blogger ingrid, at 10:24 PM  

  • ts: "tunnid" on hea jah, ma kunagi filmijärgses meeltesegaduses ostsin ingliskeelse versiooni. ja erinevalt enamikust raamatutest, mis ma ingliskeelsetena ostan, mitte ei laena ega laenuta, lugesin selle isegi läbi.

    By Blogger triibik, at 12:27 PM  

  • Noh, kui tagaistmel veel rihmu kinni ei pidanud panema, siis mahtusid lapsed kenasti neljakesi tagaistmele ära. Noh, oli ka veidi suurem auto siis. Aga muidu on Renault Espace väga pro, eriti veel kui kõik 7 istet juhtuvad varustuses olema. Muidu on nii, et seni kui 2 lisaistet saad, saavad pooled lapsed juba ise load kätte ja kes siis ikka enam koos lapsevanematega reisida tahab. Siis on veel VW Sharan ja ford Galaxy ja Opel Zafira ja Mitsubishi Space Wagon ja muud sellised, aga enamasti kipub nendega ikka nii olema, et kui veel pakke tahad ka kaasa võtta, siis on järelhaagis või vähemalt katuseboks abiks.

    By Blogger Kuutroll, at 1:08 PM  

  • Nägite nüüd jah :-), kuidas kirg autode vastu välja lõi! :-P

    By Blogger Lupetta, at 2:59 PM  

  • kuule.... kirjuta üks raamat!... ma ostaks selle... ausõna!

    By Blogger krista, at 11:11 PM  

  • ahjaa.... loeks läbi ka!

    By Blogger krista, at 11:12 PM  

Post a Comment

<< Home