uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Saturday, July 08, 2006

Siesta my ass. Mõtlesin, et lasen koos Miiga silma looja - ikkagi esimene n-ö puhkusepäev, kuigi natuke halturtsi ja paar tööpudinat veel teha -, aga jube rõve oli ärgates olla. Ma nüüd üldse ei imesta, miks Mii oma päevaunelt säherduse jubeda virinaga tuleb. Täielik pohmell.

Aga muidu rokib. Tänaseks sünnipäevakutse kalakasvandusse, homme Haapsalu trett Laitse mõisa, Laikmaa muuseumi, Anni Arro kohviku ja "Kuningas Ubuga" (kultuur ilma kulinaarsete elamusteta - ilmvõimatu!). Pluss geniaalne mõte, kuidas vältida lühikeste pükste kandmist. No ei ole enam selles eas ja selles kintsus. Aga palav on ju, eks. Andres Aagi seelikuga autos kobrutada oleks ilmselge piin. Ka vanainimese sinine säär tahab õhku saada. Ergo - meenus üks must trikotaažist seelik, mida võiks ju serveerida ülisensuaalse tuubkleidina, kui sinna kaunis rätik vööks siduda. Milline valikuvabadus: rinde alla (ampiir!), piha ümber (ma armastasin jaapanlannat!) või lausa ... uuh! ... puusale (need puusad teevad NII!).

No teoreetiliselt vähemalt.

Õnneks meenus ka paar naiselikumat toppi, mida võiks lühikeste pükstega paaritada, et mitte välja näha nagu skautmaster.

Suvi!

5 Comments:

  • Tegin sama treti - Anni Arro kohvik pluss Ubu - neljapäeval. "Te tulite kindlasti U b u t vaatama!" tõmbas Anni "pahandades" oma kuulsad kassisilmad kissi. Tulime jah, arvestusega, et tunnike kulub kindlasti Müüriääres... Kuumsuitsulõhesalat "kadunud munadega", õunasiider, toorjuustu-maasikakook ja caffe latte oli põhiline pagas, millega Ubule läksin, aga just seekord oleks pidanud kodutöö eriti hoolikalt tegema...

    By Anonymous Anonymous, at 11:01 PM  

  • ohh, ma nägin omaenda silmaga seda musta kleiti - nii et see ei jäänudki teooriaks. ja ma veel mõtlesin terve õhtu, et küsin kleidi päritolu. aga kihvt oli!

    By Anonymous Anonymous, at 11:01 AM  

  • Ja kuidas siis kultuur oli? Kõik need kiitvad arvustused on mulle judinad peale ajanud (ebameeldivad nimelt), tahaks kuulda arvamust "rahva hulgast", kuigi sa oled ka kultuurist üpriski rikutud.

    By Anonymous Anonymous, at 11:21 PM  

  • Mis sel skaudiunivormil siis viga on? Peale selle, et ei liibu ja naba näha pole? Pealegi, naised võivad ka skaudid olla.

    By Anonymous Anonymous, at 12:01 AM  

  • Ohh seda eestimaist teatrikriitikat küll, mõtlesin ma, kui laupäevast Postimeest lugesin. Seal on nimelt siis selle Ubu kohta arvustus, mis EI KVALIFITSEERU kohe üldse mitte teatriarvustuseks, vaid oli A.Keili poolt tsiteeritud teatriteaduse õpik vms. "Teater on see ja teater on too.." Ma tahaks nagu tüki kohta enamat teada, kui et "mulle kohutavalt meeldis, minge kohe vaatama ja kui te ei lähe, siis olete nõmedad". Ohh ma kirjutan sel teemal omaette blogi kohe vott.

    By Blogger Lupetta, at 3:37 PM  

Post a Comment

<< Home