uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Monday, June 26, 2006

Nädalavahetusel pettusin endas tõsiselt. Käisime Saka mõisat vaatamas (jah, grammatiliselt õige, käändub nagu "aasta", aga ikkagi imelik lugeda) - ja vaatetorni ronimine võttis mul jala ikka nii värisema, et platvormil suutsin ainult istuda ja Tarmot lapsi kinni hoidma utsitada. Häbilugu. Mina, kes ma lapsena Pärnus kuradiratta rooli nii karmilt keerutasin, et ema istme külge klammerdus ja anus, et ma järele jätaksin. Vedel kuju. Mage lugu.

Aga muidu oli meeleolukas ja suvine uiikend marsruudil Tallinn-Maardu mõis-Kiiu torn-Jõhvi-Saka-Tammiku-Viitna kõrts-Tallinn. Mii oli muidugi lõpuks täiesti sooda ning magab ikka veel sõiduväsimust välja (kell on veerand 11 hommikul). Saka on kaunis ja ahvatleb spaamõnusid nautima. Ja Viitna kõrtsis antakse endiselt hästi süüa. Metsaseene-cappuccinosupp, mmm ... Aga nüüd peaks Majasoku kombel lahjenduskuuri alustama, sest nädalavahetusel tuleb firma suvepidu (kulturninka, koos esietendusega) ning siis algavad Mirri sünnipäevapidustused.

Eeh, päike tuli välja. Mõtlesin just, et suvetöölisele on sompus suveilm tõeline õnnistus. Aga ei kobise. Olen vunki täis ja kodu tundub pärast reisi isegi oma räpasuses armas. Jajah, räpp tuleks kokku rookida - ja sel nädalal peab Mirri toas midagi ette võtma. Ta käib viimaseid päevi lasteaias ning kappides tuleks korraldada ehtsas ja halastamatus emastiilis puhastus.

1 Comments:

  • oo, mulle meeldib su sõna "räpp". räpp on kohe midagi eriti segast, mida peab just nimelt rookima. jõudu räpa rookimisel!

    By Blogger annushka, at 11:43 PM  

Post a Comment

<< Home