uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Monday, June 12, 2006

Seni ma seal peegli ees eputasin ja riideid proovisin, kui "Grey anatoomia" oli juba pihta hakanud. Paras vanale kokotile. Ei sobinud üks ega teine variant ning lõpuks oli hädasti vaja aktsenti. Mille ka leidsin. Pašmiina, narts siuke, tuleb homseks ära triikida. Aga tegelikult pole üks klassikaline garden-party üldse mingi naljaasi. Oo ei. Kutsel oli soovitatud kübaraga tulla, aga õlgkübara trööpasid mu kodused rokimemmed Epliku järgi rokkides ära. Ja olgem ausad, ma poleks seda nagunii pannud. Teine kübar on mul omal ajal Tuvikese kunstipoest (kõik hõllanduslik, omal ajal olnu, tähendab Tartut) ostetud hirmkallis süüdvester. Seda ma pole varsti juba kümme aastat kandnud. Küll ta uuesti moodi tuleb. Kui ei tule, saab keegi vana merekaru mängida.

Garden-party, jah. Tänane kaunis ilm ahvatleb hommegi sukkpükstest loobuma. Aga kui täna varjas mu sinakaid kanakoibi Andres Aagi seelik, siis homme jääb jala jagu jalga ju puhta paljaks siis. Issand, kus on kuninganna Victoria silmad! Lauajalad kinni katta, marss! Roppus!

Kõige sündsam ridikül tundus, alas, kõige väiksem. Või vastupidi, kõige väiksem tundus kõige sündsam. Eriti palju tikuvõileibu, kana- ja kukepeesid sinna paraku ei mahu.

2 Comments:

  • Oi, mul on kaks ilusat suvekübarat, valge (ostetud Pärnust) ja must (saadud õe käest) ja mul ei ole kuskil? kusagil? nendega käia. Ma näen nendes hunnitu välja. Selles mõttes, et üks kübar korraga peas, mitte et mõlemad peas kuhjas.
    Eh, kirjuta veel keeleinimesele kommentaari, viimanegi eesti keele oskus kaob.

    By Anonymous Anonymous, at 9:05 AM  

  • Minul on salatirohelisest paar tooni heledam meestekaabu moodi peavari ja pole ka kusagil sellega käia. Liivakasti veerele pole veel proovinud.

    By Anonymous Anonymous, at 2:35 PM  

Post a Comment

<< Home