uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Friday, June 09, 2006

"Toimetus palub vabandust 3. juunil ilmunud Arkaadiasse sattunud korrektuurikringlite pärast, mis Eno Raua "Sipsikust" E. Sipsiku teose "Raud" kokku keevitasid." (Tänane EPL)

Me siin kodus arutasime, et kindlasti oli tegu neonats Ernst von Sipsiku reaktsioonilise teosega, mis on mõtteline järg omaaegsele müügihitile "Das Metall". Sõjaeelse "Das Metalli" leidis Tarmo oma kunagisest Jakobi tänava üürikorterist, mis asus praeguse Krooksu kohal.

Ehh, selle peale meenus mulle Krooksu kanasalat. Glunk.

5 Comments:

  • Tartus muidugi, nii Jakobi tänav kui Krooks kui ka kanasalat. Ehh, Tartu...

    By Anonymous Anonymous, at 12:07 PM  

  • Igakord (st. üsna tihti), kui ma Jakobi tänava majast mööda lähen, meenub mulle fuerwerk, mille Tarmo seal ükskord korraldas....Krooksu iga on liiga lühike. Minu mäletsustes on see "Kivipood", kust sai hakkliha osta.

    By Blogger Lupetta, at 4:33 PM  

  • Heh, Krooks on seal tubli 11 aastat vist juba :)
    Ja feuerwerki korraldas Disain, mitte mina. Mina kustutasin. Vaibaga.

    By Anonymous Anonymous, at 5:37 PM  

  • Ja Krooksu soe suitsukana võileib. Ikka on seal. Ikka olemas. Ikka imemaitsev. Eriti kell varahommikul :)

    By Blogger Triin :), at 9:03 PM  

  • Häh, lahuta mu elueast 11 aastat ja kõik, mis selle aja eespool, oli see koht lihapood. See on mul lihtsalt niivõrd silme ees.

    By Blogger Lupetta, at 11:45 PM  

Post a Comment

<< Home