uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Wednesday, May 31, 2006

Ostsime Rocca-al-Mare laadalt teiste lihatoodete seas ka suure kämaka maasinki. Hommikune singivõileib hapukurgiga, jumalik! Aga veidi kahju oli pekki järele jätta, milline priiskamine, eks. Mitte et mulle see singipekk ei maitseks, maitseb-maitseb. Kuid veidi kaloririkas. Nüüd on õnneks lahendus leitud. Miina tahab sellest singist ainult pekki. Ma algul ei tabanud polti, lõikasin talle üha taisemaid ja õhemaid viile. Kuni mõistsin, et ta näitab kriisates valge osa poole. Lõikasin muiates ribakese, mõeldes, et ajab nagunii suust välja. Tühjagi. Sõi ära ja nõudis juurde. Niisiis, ma söödan oma lapsele puhast pekki.

Nüüd avastasin, et laps on leidnud kapist pooliku lati jaanalinnuvorsti ja järab teleka ees seda. Kirgliselt hingeldades. Jaanalinnuvorst on vähemalt väherasvane.

10 Comments:

  • singivõileib hapukurgiga (A)

    By Blogger AlexRobin, at 2:53 PM  

  • Puhas pekk, sulavõi ja mesi. See on juba ammust ajast ülikute söök. :D:D

    By Blogger Triin :), at 4:15 PM  

  • ma sõin ka kui väike olin. Ja ausalt öeldes, söön siiani :)))

    Ja hapukoort lusikaga purgist sõin ka vanasti.... enam ei julge ;)

    By Blogger krista, at 10:53 PM  

  • seda uhket janalinnuvorsti tõi ämm meile ka samalt laadalt. andis viilu maitsta ja keksis jalalt jalale, et arvake nüüd mis eluka vorst se on. minujaoks, kellele tegelikult vorstid üldse ei maitse, tundus see täiesti tavalise poesuitsuvorstina (olgu selleks siis põder või siga). aa ämm ei andnud alla, ikka muudkui andis kummalisi vihjeid, et pole loom ja samas nagu kodulind ka pole. igaljuhul oli jub pettunud kui ma huupi jaanalindu pakkusin ja see õigeks osutus

    By Blogger ingrid, at 7:54 AM  

  • Siim (3 a) sööb ka pekki:)
    Ja mina söön jätkuvalt pekki. Jube hea on (ohjah, ei pea silmas pekikastet, mida koolis guljashi pähe pakuti)...

    By Blogger Kairit, at 11:01 AM  

  • A ma ei suuda pekki süüa. Kurgus tekib selline suluseis, et pekk ei suuda parimagi tahtmise juures skoorida. Sama on paksude kissellidega. Lasteaiast saadik. Lasteaias istusin ühes lauas Arnoga, kelle taldrikusse pekitükid poetasin.

    By Blogger kalake, at 11:38 AM  

  • vaene arno. mina istusin lasteaias kahe tarmoga. esimesel tilkus alati ninast rohelist tatti ja teine oli ilge memmekas, pehme paks juudipoiss. esimese saatusest ei tea midagi, aga teisest on sirgunud seksikas ja rikas nooruk, kes on mu kooliõega abielus. vaat mis vimkasid elu viskab.

    By Blogger triibik, at 2:34 PM  

  • mina istusin lasteaias kõige paksema poisiga ühes lauas, ise olin kõige kõhnem, ju nii mahtusime mõlemad kenasti ära.

    By Blogger maris, at 3:19 PM  

  • õudselt hea on külm soolapekk, kus küüslaugutükid sees. mmmm... lapsepõlves sai seda ikka vohmitud, käisin meeste viinajoomise ajal sakuska-laualt pätsamas. veel pätsasin pipraseid tomatitükke ja kuivatatud soolakala. joomise juures meeldiski mulle kõige rohkem sakuska. viin ei läind eriti peale, ei siis ega ka nüüd...

    By Blogger annushka, at 12:08 AM  

  • aa muidu see ka veel, et ära teinekord neid kriipse sinna vahele pane, kirjuta lihtsalt Rocca al Mare. tööd tehes samanimelises koolis sooritasin vahel sisseoste ka sarnase nimega kaubanduskeskuses ning palusin tšekki. ja siis sain ikka igasugu kringleid, kusjuures inimesed ise töötasid ju seal keskuses, aga ju siis polnud kunagi ukse kohale vaadanud, kui tööle sisenesid. mõned näited: Rokkal Maare, Rock AL Mare, Rocc ALmare jne. neid oli palju erinevaid.

    By Blogger maris, at 11:28 PM  

Post a Comment

<< Home