uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Monday, May 22, 2006

Leevikese ema algatatud diskussioon pesemise teemadel (põhiline arutlemine käib kommentaarides) tuletas mulle meelde üht artiklit, mida olin hiljuti lugenud. Juuste pesemisest ja üleüldse pesemisest. Seal väidetakse, et kui juuksed ka tõesti suudavad omaenese jõul puhtaks saada, nagu mõned väidavad, siis nullib selle tulemuse keskkonna räpasus.

Ise kadestan Mirri, kelle poolde selga juukseid võib vabalt pesta korra kuus. Nagu meil nüüd juhtus, sest ta oli alailma haige ja minu ema koolkond keelab nohusel-köhasel inimesel juukseid pesta. (Kui olen haige, aga võileib on peas ja rikub tuju, pesen salaja kähku-kähku ära.) Aga pesemise teema on meil endiselt aktuell, sest Mirr on teist nädalat mingi salapärase kõhutõvega kodus. Ja mina muudkui kasin ja kasin. Ravin kah jõudumööda, juba on antibiots mängus.

Eile leidsin kapist kaks Body Shopi vannikuulikest. Selle tagajärjel oli vann nii libe, et oleksin äärepealt kolinal peakat pannud.

Aga täna on elekter kodus ära! Ja mina olen tööl, hurraa! (Need, kes siin päevast päeva rügavad, peavad mind muidugi ogaraks.) Ostsin Novellist kohvi ja pirukaid kaasa ning olin säärases vasikavaimustuses, et unustasin esimese kuumaga kohvi letile.

8 Comments:

  • Lapsena oli meil ka kombeks pesta pead kord nädalas, saunapäeval. Suuremaks saades avastasin, et pesemata pea ja halb tuju on omavahel seotud. Täna mul pea täiesti juust, sest haige olen olnud paar päeva ning õhtune lootus juuksurisse pääseda terendamas. Muideks, meie tänava meestejuuksuri aknal on reklaam: "Mehed, korralik peapesu vaid 10 krooni!"

    By Blogger kalake, at 5:07 PM  

  • absoluutselt seotud! juustu teismelisena oli mul teine vannipäev kolmapäeval. kolmapäeva õhtul oli veel romantiline sõjasari "china beach". puhtad juuksed pluss härras nutt - neljapäeva alustasin igatpidi puhtana ja heatujulisena.

    By Blogger triibik, at 6:49 PM  

  • Oo, "China Beach", see oli nii ilus sari. Kui ma kunagi tunduvalt suuremana hakkasin M.A.S.H.i vaatama, siis olin esiotsa lausa solvunud, et kuidas võib Korea sõda nii väga Vietnami sõda meenutada. Muidugi, China beachis oli seda nuttu rohkem ja muusika oli palju parem.

    By Anonymous Anonymous, at 9:03 AM  

  • "china beachis" oli viimase peal muusika! ja kui keegi ütles, et näen välja täpselt nagu see naispeategelane, tumeda peaga, siis olin seitsmendas taevas.

    By Blogger triibik, at 9:48 AM  

  • juuste pesemise probleemidest aitab vabaneda see, kui juuksed maha lõigata.

    aga kellele see variant ei sobi, seda ei oska mina küll aidata.

    By Blogger luize, at 11:45 AM  

  • mul on niigi lühikesed juuksed, aga näh, pesemata ei saa. üle päeva venitab ehk välja. see-eest on mul supertervislik šampoon!

    By Blogger triibik, at 1:26 PM  

  • Mul oli mingi värk kunag peapesemisega. Nimelt ma vihkasin seda. Kõne all siis see aeg, kui ma ei teinud seda ise.
    Vesi läks silma ja ajas kipitama ja üldse oli ebameeldiv kogemus.
    Mina ise kahtlustan, et see oli seotud sellega, et kunagi kui ma veel õite väiksem oli, hakkas herr taadu mu pead vannipuhastajaga pesema. Almost cost me my eyesight.
    Võib olla on luul, kuid arvan, et need ajsad olid seotud.
    Nüüdseks on teised tuuled.

    By Blogger Kiisik, at 10:41 PM  

  • uuh, vannipuhastajaga, karm värk. ega mullegi lapsepõlves meeldinud pead pesta. ükskord, mäletan, sain altkäemaksuks isegi nukuvankri. mirrile jälle tegime algul nn kommivanni. et kui pea kastmiseks läks, siis esimene komm suhu. ja loputamisel teine. varsti harjus pesemisega ära ja kommid läksid meelest. õnneks.

    By Blogger triibik, at 9:27 AM  

Post a Comment

<< Home