uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Monday, May 08, 2006

Huvitav, et 1 aasta 8 kuu vanust last rinnast võõrutades olen netiajalukku läinud nn Triibiku juhtumina. Kus on küll lastekaitse silmad, et nad minusuguselt jõhkardilt pole vanemlikke õigusi ära võtnud? Kuidas ma küll söandan kümne hambaga inimest, kes räägib kohati kolmesõnaliste lausetega, tema võõrandamatust öisest tissiõigusest ühtäkki ilma jätta? Mis siis, et ilma öise tissita magab ta nüüd oluliselt paremini kui tissiga. Ja et mul on seljataga elu raskeim aasta, mis on seisnenud kahe väikese lapse kasvatamises poolteisekohalise töö ning haige ema kõrvalt? Et ma pole kaks aastat ainsatki ööd ilma oma lasteta veetnud?

See on nii huvitav, et ma kohe mõtlen selle üle pikalt järele.

9 Comments:

  • nohh, ta ju ise ütles ka, et ühest ja otsest vastust pole...mis vägivald see siis ikka niiväga on. elus tuleb hullematki ette...:)ma pole siiani kuulnud ühestki lapsest, kes emale ütleb: "Mulle tissist aitab. Pane nüüd peitu, ja ära enam mulle näita!" Ikka tuleb võõrutamine emapoolse algatusena. Kuigi Kaika Laine telekas rääkis, et tema 6-aastaseni tissi sai.

    By Blogger Anu, at 6:27 PM  

  • ära võta tõsiselt :)
    no see, et Sa diffitasid nii kaua on ju super-kõva-tulemus. Mina, va õudne sadist, lõpetasin juba 1a ja viiekuuse tissitamise. Ja oluliselt julmemalt, kuna olin ise kõrval, siis kisa ikka jätkus :D

    tubli olid just!

    By Blogger Kajakas, at 6:52 PM  

  • Tere tulemast mammade-abuser'ite ringi siis. Ei tea, mis paragrahvi alla mina käin, kes ma oma aasta kaheksakuuse poisi eest suisa Lätti põgenesin? Jõmm oli juba nii hambuline, et oleks varsti lihapalakesi kaasa haukama hakanud.

    Ükskord tuleb see ju ära teha. Ja kes see ütleb, et selline asi kuueaastasele traumat ei tekita?

    By Blogger oravake, at 6:56 PM  

  • Oih. Mis ma siis nüüd teen? :O Mul laps pole veel 9-kuunegi ja juba ma võõrutan, jäänud on ainult üks öine tissikord ja kuna hetkel tissid väga pingul ei ole, siis ei saa laps täna vist sedagi.

    By Blogger Aet, at 7:27 PM  

  • Kui Triibik on jõhker, siis olen mina sarimõrvar. Triibikut oma sõbraks pidava inimesena julgen kinnitada, et teist nii ebajõhkrat ja ebavägivaldset ja ebalapsevaenulikku ema annab otsida. Kui ei tea, kuidas lood tegelikult on, oleks tark hinnangulistest arvamustest pigem hoiduda.

    By Blogger kalake, at 8:48 PM  

  • Olen pahaaimamatult tekitanud vist pisikese skandaali. Sry, tegelikult tahtsin ma vaid oma arvamust avaldada. Edaspidi enam sinu blogis ei kommenteeri.Samas jätkan enda blogis enda mõtete avaldamist.

    Ääremärkusena olgu öeldud, et lõpetasin oma lapse imetamise kui ta oli 1a 7k vanune. Ametilt olengi sotsiaaltöötaja. Ja pikemate lausetega ma ka kirjutada ei oskan.

    Vabandan veelkord kui kedagi solvasin.

    By Blogger Sots, at 9:45 PM  

  • samas tahaks näiteks teada, kust kohast õpivad lapsed ennast kõhuli viskama ja jonnima ja nii oma õigusi nõudma?.... Mina pole ennast küll tema nähes kõhuli visanud ja mehe käest kommi nõudnud................ rääkides õigustest :)

    By Blogger krista, at 9:11 PM  

  • Ma ei viitsi uurida, aga misse pr Sotsi ettepanek oli võõrutamise osas?

    Muide, imetamisnõustaja just soovitab triibiku meetodit võõrutamiseks. Teine meetod oleks siis kuni nädal lasta lapsel karjuda...

    Mina toetan Triibikut, vajadusel aitan vrestlingumehi leida ;)

    By Blogger Liisapereema, at 9:13 PM  

  • LuMi!!! sa oled ikka tõeline psühholoogiadoktor. Just! Väga õige jutt! Kuigi ma olen probleemist juba 17 aastat eemal olnud, lugesin kõik need postitused/tissitused ja arvamused läbi ja mõtsin, et misasja te arutate nii palju. Laps saab alati aru, kui palju teda tegelikult armastatakse. Aga igasuguste koodekstite ja seaduste nina alla määrimine ajab närvi. Samas ma möönan, et asotsiaalses peres on sekkumine vajalik.

    By Blogger Lupetta, at 1:15 AM  

Post a Comment

<< Home