uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Friday, April 21, 2006

Öösel vihkan ma üht last, kes mul hammastega küljes ripub ega võta mu võõrutuskatseid kuuldagi, ainult röögib nende peale. Hommikul vihkan teist, kes vastab iga asja peale ainult "ei tahaaaa, eiiii". Kõige krooniks on Miil tatt ripakil (mis ma käisin täna kaltsukamüüjale keksimas, et tänu rinnapiimale on noorem laps talv otsa terve olnud) ning ta purustas kepphobuse abil raamatukapi klaasukse. Miski ütleb mulle, et seda ust sinna enam ei tulegi. Vahet pole. Nüüd on siis raamaturiiul.

Tuju ei tõstnud ka roosa seeliku selgapanek ega lõhnaõli sirtsutamine. Raporti lõpp.

7 Comments:

  • Vihje: sain just sms-i kahe väikelapse emalt. GO Spast, värskete linade vahelt ja välibasseisinist, kus 25 sooja. Mees - kaasas, tited - vanama pool.
    (Omalt poolt mäletan aastatagusest käigust apelsini-kurgiviiludega joogivesi ja et kolleeg sattus massöörile, kes oli enamvähem Mait Malmsten).

    By Anonymous Anonymous, at 9:16 PM  

  • Hmm, kepphobune oli täna tegija meiegi kodus. Nimelt pääses Puuk napilt võimsast juhuslikust kogemata hobuobadusest suure venna esituses. Muidu oli päeval jumet. Ja see võõrutamise lugu läheb õnneks ainult siis, kui ise ära oled. Vihje siis seegi.

    By Blogger kalake, at 10:31 PM  

  • jajah, mul ongi ju kuri plaan kahe nädala pärast julmalt minekut teha. elagu tartu ja elunautimine, joon end rihmaks ja teen rumalusi!

    By Blogger triibik, at 12:16 PM  

  • ohh sa vaesekene küll. Ma ei tea kas see on ilus, aga mu sant tuju läks kohe paremaks. Mis ma nutan? Mõni istub praegu Tartus ja joob kohe rihmaks iga kell kui tahab. Tuju oli just sant emakingitud 600 eekise kella kaotamisest bloody Maamessile. Aga väike nipp: minuarust tõuseb enam tuju meestlõhna sirstutamisest mehele. N haaras kohe Hugo järele.;-)

    By Blogger Lupetta, at 7:52 PM  

  • ilmselt seepärast rippuski hammastega eriti intensiivselt, et nohu oli tulekul. meil juhtus sama, öö otsa näksis ja vastu hommikut hakkas lurisema. muidu kah talv otsa terve olnud. aga nüüd ju enam kindaid ei kanta ja käiakse jääkülmade kätega õues.

    By Blogger maris, at 9:45 PM  

  • ma ei hakka sind, vana kala, õpetama, sest su esimene laps ju ei ripu enam, või mis? :)
    mind õpetas kiidetud Kei öisest rippumisest vabanema. meie puhul sai võtmesõnaks 'öösärk'. Õudnä.

    By Blogger Liisapereema, at 7:10 PM  

  • tohlile: ma armastan oma loomulikku lõhna väga (nüüd mulle meenub sinu kunagine lause naiste higilõhna kohta väikestes doosides, haa, ma erutaksin sind raudselt), aga kui ma olen selle loomuliku seksika uitsuga - elagu jaan kross! - kaks aastat järjest kodus kükitanud, siis on aeg-ajalt värskendav mingit muud lõhna enda juures tunda.
    liisaperele: pudelist joodud gaasitee keeras minu ja mirri gurmeesuhte kolme kuuga tuksi. ta lausa röökis mu peale. nüüd teen siis toonast viga tasa. kuhjaga (1,8 aastat saab kohe). öösärk miinat ei heiduta, ta kisub selle ribadeks, kui mai anna. nii et tuleb tualdenoori kahinal uttu tõmmata ja jätta laps tissita issi hoolde. traumeeriv küll, aga life's a bitch ja see tuleb varakult selgeks saada ;)

    By Blogger triibik, at 8:53 PM  

Post a Comment

<< Home