uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Tuesday, April 11, 2006

Uhh, millise koletisliku naudinguga ma täna kiirkorras Mirri paberimajandust harvendasin. Lapse enda käega meisterdatud lötsis paberkorvikest pihku käkerdades naersin kurjalt. No ei saa siin elada niimoodi, ei saa. Iga lipik on arvel, iga viimne kui vildikakork, Kinder-muna elaniku jalg ja närutav patsikumm. Riiuli-, kapi- ja kastitäite kaupa siiiiiitttttaaaaa! Ent harvendada tuleks vargsi ja sageli. Pooled karvased olendid tuleks üldse kuhugi ära anda, no a kesse raatsib. Ise ka ei raatsi.

Mu ootamatu teotahtelisus on pärit turgutavast nädalavahetusest Tartus, mis võttis mu omadega täitsa läbi, aga täiesti uudsel moel. Vaat mis tähendab vaheldusrikkus. Poole tee peal hakkasid kurepesadesse kured sisse tekkima, kui kohale jõudsime oli suur kevad käes. Tartus on muuseas alati Kevad. Või siis Sügis. Remontika.

Kaubanduslikud jäljed meie reisist: kolm paari sukkpükse lastele, kollane piimakann ja kollane Montoni T-särk endale. Nii segi ma ikka ei läinud, et oleksin selle Montoni mustavalgekirju suvekleidi ära ostnud, mis mulle istus nagu valatult. (Kõhtu hoidsin muidugi sees. Kõhu koht ongi sees.) Aga Lõunakeskuses poodlemiseks oli hommikune aeg perfektne. Nii hea, kui pererahvas on pühapäeva hommikul virk ja tegus.

6 Comments:

  • karvaseid loomakesi võtab mu krantz heameelega vastu ;) ta nimelt rebib neid tükkideks. mina sain niimoodi kõikidest karvastest elukatest kodus lahti, nüüd käin kaltsukatest juurde ostmas.

    By Anonymous Anonymous, at 12:17 PM  

  • Üritasime meiegi kord mänguasjakastidest prügikasti ümber asustada hulka pisikesi vidinaid ja poolikuid nudinaid. Kui suur poja banaanikoort prügikasti viskama läks, naasis ta köögist KÕIGI nende vidinate ja nudinatega, ise seejuures üllatunult hõisates: "Emme, minu mänguasjad olid kogemata prügikasti sattunud!"

    By Blogger kalake, at 3:22 PM  

  • oh seda lapsepõlve sinisilmsust! mänguasjad tuleb prügikastis MASKEERIDA! meil näeb ka alati läbi koti, mis esikus vedeleb, ja kukub hädaldama.

    By Blogger triibik, at 4:37 PM  

  • Aga meie poisil on peas kalkulaator ja mälu on tal kah nagu elevandil. :P Iga viimne kui jupike murdunud plastmassi on arvel ja asukoht kah enam-vähem teada. Paar korda on ta mulle juba skandaali korraldanud, kui ma salaja tema varusid harvendamas käisin, ja korraldanud mulle isegi näitliku õppetunni pealkirjaga "Kas sul on hea, kui ma sinu saapa prügikasti viskan???"

    By Blogger oravake, at 8:21 PM  

  • Jagan nippi - need asjad, mida tahad kunagi ära visata, tuleb visata algul ühte hästi ära peidetud suurde karpi. Või veidi väiksemasse. Ja kui paanika majas, leida asi sealt üles. Ma küllei tea, kui pikk see aeg on, mille lõpus kasti ära võib visata. Kui pikk on lapse mälu? Kas aasta?

    By Blogger Terje, at 9:42 PM  

  • mina olen viinud katkised ja sellised mänguasjad, millega eriti ei mängita, maale. et kui vanaemale külla läheme, on suur äratundmisrõõm (ja samas, on millega mängida).

    By Anonymous Anonymous, at 6:51 PM  

Post a Comment

<< Home