uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Wednesday, April 12, 2006

Mirril on tekkinud uus komme. Joonistab pildi, tuleb seda näitama ja ütleb kurvalt: "Nii kole pilt tuli." Iga kord. Pikapeale selgus ka põhjus. "Kasvataja ütles, et ennast ei tohi kiita."

Miinal seevastu on kombeks mind võikalt küünistada ning siis nõuda: "Vastu!" Säh sulle minu pedagoogilist nõksu, et küünistan vastu, siis saab ehk aru, kui valus see küünistamine on. Kui ma nüüd enam vastu ei tee - mõistus tuli koju -, siis saab kurjaks ja pistab kriiskama. Kisub mu kätt enda poole. Ütlen siis Miile, et mina ei tee, tee ise, kui tahad.

Üldiselt aga on asjalood sedaviisi, et ma lõhnan tänu Palmer'si kakaovõikreemile nagu šokolaaditahvel. Nuhutan end pidevalt ning tunnen enda vastu üha kasvavat sümpaatiat, kui soovite - isu. Varsti pistan end nahka. Mina mind.

3 Comments:

  • Liisa hakkas vahepeal koera peale pats-pats tegema, niukse mõnusa lahtise käega. Koera pähe, ofkorss. Siis ma pedagoogiliselt alati tegin lapsele pats-pats vastu, et kas on hea? Pärast siis Liisa patsutas koera pähe ja kohe ilusasti ennast ka, ikka pähe.
    Läks üle õnneks.

    By Blogger Liisapereema, at 10:05 PM  

  • oh jummel, need kasvatajad on üks eriline sort inimesi. ja siis tulevad veel algklassiõpetajad ja kui lapsed lõpuks põhikooli jõuavad, on nende loovus ja enesehinnang ikka päris maha tambitud. päris raske on kõike seda taastama hakata.
    nõutuks võtab.

    By Blogger maris, at 12:37 AM  

  • tuuletupsule üks veike pai kaardi eest!

    hmmm, mina märgistasin oma lasteaiajoonistusi allkirjaga "eermus" (hirmus).

    By Anonymous Anonymous, at 10:14 PM  

Post a Comment

<< Home