uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Friday, May 05, 2006

Ütlesin eile õhtul Miinale: "Esse mit Lust und Liebe, sest homsest algab uus elu ilma diffita." Ja homne päev ongi käes. Kell 16.50 väljub rong Tartusse ja Triibik tõmbab väljateenitud uttu, jättes vaese pereisa Miinale külma kalkunit tegema. Täiesti skisofreeniline tunne on, närv on sees ja nukrus ka. Aga pole midagi teha, nada, Fedja. Õnneks ütleb Tarmo tänane horoskoop: "Hea päev nii enda kui ka teiste muutmiseks. Selle protsessiga võiks täna algust teha. Mõnele rikkis seadmele võiks elu sisse puhuda."

Rikkis seadme koha pealt ma küll halastasin. Ukselukule puhus elu sisse Lukuvana-nimeline noormees, kes kasseeris veerandtunnise nikerdamise eest 650 krooni.

13 Comments:

  • Edu siis diffititata. Mäletan, et diffi lõpetamisel olid diffid paar päeva sama tuugalt paistes nagu päris alguses. Ja õnne TÜKK-ile!

    By Blogger kalake, at 11:51 AM  

  • Nii õhtul ütlemegi: nada (hispaania keeles), Fedja.

    By Anonymous Anonymous, at 12:05 PM  

  • ma arvan, et see läheb kergemini, kui te kartagi oskate... isadega on lapsed hoopis teistsugused. eriti, kui ema silmapiiril pole.

    By Blogger Anu, at 3:45 PM  

  • Nujah, kuidas keegi. Ise eelistasin tasa ja targu - parem nii endale kui lapsele.
    Mulle tundub, et sellise võõrutamise puhul lapsel tegelikult ühe mure asemel kaks muret: lisaks tissile on ka ema kadunud.

    By Blogger Sots, at 4:53 PM  

  • Ma arvan, et selles vanuses lapse jaoks emme = tiss, seega kadunud ikka pigem vaid tiss. Meil toimis see meetod väga hästi, midagi hullu issiga kodus olles ei toimunud.

    By Blogger kalake, at 7:32 PM  

  • Selles vanuses ei ole emme=tiss päris kindlasti tõene. Seda võiks ehk ainult esimese paari elukuu kohta öelda.

    By Anonymous Anonymous, at 8:47 PM  

  • üsna kurb, kui oleks tõesti ainult emme=tiss. mul oleks endast päris kahju kohe.

    By Blogger maris, at 11:04 PM  

  • Kui ma õieti aru olen saanud, siis laps tiba üle aasta vana. Sel ajal igasugune lahusolek emast vist ikka suht valuline.

    By Blogger Sots, at 11:55 PM  

  • Ehhh, ega ma tegelikult isegi seda võrdusmärki tõeks pea. Püüdsin lihtsalt triibiku meeleolu üleval hoida...

    By Blogger kalake, at 9:07 AM  

  • Laps 1,8 aastat vana. Tulemus: neljanda unelaulu ajal (need olidki juba otsakorral) jäi naksti magama nagu evakueeritud siil. Mingist diffist ei tehtud juttugi (ega mul seda pakkuda polekski), emmet mainiti esimest korda murelkus kontekstis kell 3 öösel, aga siis piisas ühest laulust :)

    Nõnda kõneles asendustriibik.

    By Anonymous Anonymous, at 9:41 AM  

  • oh, emme fatale'il kohe rõõm lugeda. nendele, kes mind lapsepiinamises kahtlustavad, olgu öeldud, et diffi on meil vaja ainult öösel nii naljapärast. ja laps on harjunud ka teiste inimestega olema. ja öösel ta minu ei-d tõsiselt ei võta. nii et esimese öö põhjal julgen loota, et lahkumine oli õige samm, sest issi käest ju diffi ei saa.
    ma nüüd lähen laadale.

    By Blogger triibik, at 10:40 AM  

  • ehh, no ma ei tea, igal lapsel ja igal vanemal oma tõde ja viis. eks kõigil ole ka loomulikult oma tõde kuulutada ja õigus oma arvamusele. samas vabadus end ka väljendada ja "diagnoosida" lapse ja ema lahusoleku valulikkust. küllap juba kõige paremini teavad ikka emme-diff ja issi-diffitu :) jõudu ja head laadastumist, triibik! :)

    By Blogger paranka, at 10:52 AM  

  • jess triibik, go for it! ja rihm hästi lõdvaks!

    By Blogger Liisapereema, at 8:52 PM  

Post a Comment

<< Home