uus aadress: kodutriibik.wordpress.com

Monday, June 19, 2006

Tänase päeva sundmõtted:

1) Kahe päevaga pole võimalik end välja puhata.
2) Ma olen tänamatu, kui ma pärast sulnist Naissaare-tretti ja "Eesti naiste laule" virisen.
3) Aga ma olen nii kuratlikult väsinud.
4) Ma olen sitt ja närvihaige ema, kes nännutab titega ja karjub esmasündinu peale.
5) Palav on ja ventilaator on kurat teab kus.
6) Kohvijäätis on liiga magus.
7) Puhkuseni on veel kolm kohutavalt pikka nädalat.
8) Ma lihtsalt ei jaksa haltuurat teha.
9) (/&%¤"#¤#¤#%¤%&/%&/%&/%&/%/(&!!!!!

8 Comments:

  • loh-loh:)
    pea vastu, triibik!
    kohe tuleb jaanipäev ja kolm pikka vaba päeva;)

    By Anonymous Anonymous, at 4:20 PM  

  • Ühe mõtte lisaksin siia võibolla veel juurde:
    10) kodus valitseb kaos, alates kilogrammidest liivast esikus, mida voolab uskumatult palju väikestest tennistest ja lõpetades sodipodiga tubades, räämas akendest ma parem ei räägigi.
    11) laps ei maganud täna jälle lõunat ning see tipnes tüliga.
    12) ma olen närvihaige ema ruudus.
    13) kirsi-eskimojäätis oli liiga väike ja liiga lääge.
    14) ma olen tänamatu, kui pärast nädalavahetuse Elevandis-käiku ja uut üleõla-kuke-kotti virisen.

    By Anonymous Anonymous, at 4:36 PM  

  • oh, kui lohutav, et teisigi närvihaigeid on! no kukekott on vähemalt jääv väärtus, küll ta veel jõuab tuju tõsta. aga "eesti naiste lauludest" on üksnes mälestus. väga kaunis mõistagi. keegi küll ütles, et reet aus paneb kostüümid hiljem müüki. nii et võimalus jääva väärtuse saamiseks on samuti olemas ;)

    By Blogger triibik, at 5:23 PM  

  • ps. no nii rõvedaid aknaid nagu meil ei saa sul ometi olla! kas sinu elutoaaknal on kuude viisi rasvased käejäljed näha? aga kas su magamistoapeegel on sama ropp kui elutoaaken? vean kihla, et ei ole!

    By Blogger triibik, at 5:31 PM  

  • oi nr 4 käib täpselt minu kohta. ja need teised ka, nats teiste nüanssidega.
    pea vastu!

    By Blogger Kajakas, at 9:31 PM  

  • minul käis emme aknaid pesemas! kutsu endale ka emme külla. või pea talgud,headele sõpradele!! osa koristab, osa peseb aknaid, osa teeb süüa. ja sina delegeerid... :P

    By Blogger annushka, at 10:33 PM  

  • Jaa, elutoa hiigelsuur aken, kuhu päike päev otsa peale sirab, näitab sama terve päev rasvaseid käpajäljekesi. Ja magamistoa aknad on lihtsalt kogu aeg tolmust MUSTAD.

    Reeda käest saab ju koopia ka tellida, kui pole just tingimata soovi Kärt Johansoni kleidi järele (ühe osalejanna sõnul olla temal kõige ilusam). Aga kuidas saada Naissaarele, kui kummipaadisõitu ei kannata ja tsharter välja müüdud? Olen juba painanud Monica piletööri ja omanikku, kedagi Andreid, aga tulemus ikka null.

    By Anonymous Anonymous, at 11:21 PM  

  • Nohjah, mis sa nende akendega ikka teed. Mõni tubli siin kevadel pesi onju. Nüüd on teetolm ja männaöie kleebe teinud aknad veel hullemaks. Käpajäljed seest ja ninajäljed väljastpoolt on sellised, et kevadtublidus küll enam kuskilt välja ei paista.
    Triibik, ära muretse, varsti on suvi jälle läbi :)

    By Blogger AlexRobin, at 9:31 AM  

Post a Comment

<< Home